Η ξεκάθαρη στόχευση στην άνεση δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για σπορτίφ αναζητήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το EX5 υστερεί σε κράτημα και σταθερότητα ή δεν έχει προβλέψιμη οδική συμπεριφορά.
Το Geely EX5 ξεχωρίζει για την ευκολία χρήσης και την υψηλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, συνδυάζοντας άνεση και σταθερότητα σε κάθε διαδρομή. Η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) είναι ρυθμισμένη με τρόπο που απορροφά αριστοτεχνικά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος ακόμα και με τους τροχούς των 19 ιντσών που φορούσε το μοντέλο της δοκιμής (σ.σ. χρειάστηκε να τσεκάρουμε για να βεβαιωθούμε πως το αυτοκίνητο της δοκιμής δεν είχε κάποια αερανάρτηση).
Τα φαρδιά μετατρόχια και το μακρύ μεταξόνιο, σε συνδυασμό με το συγκρατημένο βάρος, υπόσχονται προοδευτικές αντιδράσεις όταν το παρακάνεις και πριν ακόμα επέμβουν τα ηλεκτρονικά.
Παράλληλα, η στιβαρή κατασκευή, η ηχομόνωση της καμπίνας και τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου σε αυτή (64,2/66,8/70 db στα 100/120/140 χλμ./ώρα είναι νούμερα γερμανικών premium SUV τριπλάσιας τιμής) συμβάλλουν σε μια χαλαρωτική εμπειρία οδήγησης. Αυτή η ξεκάθαρη στόχευση στην άνεση δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για σπορτίφ αναζητήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το EX5 υστερεί σε κράτημα και σταθερότητα ή δεν έχει προβλέψιμη οδική συμπεριφορά (σ.σ. δεν έχει υποβληθεί ακόμη στη διαδικασία του elk test). Αρωγοί τα φαρδιά μετατρόχια και το μακρύ μεταξόνιο, που σε συνδυασμό με το συγκρατημένο βάρος υπόσχονται προοδευτικές αντιδράσεις όταν το παρακάνεις και πριν ακόμα επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Το ελαφρύ τιμόνι με το κάπως περίεργο σχήμα έχει τεχνητή και μέτρια αίσθηση όποια επιλογή και να έχεις κάνει (σ.σ. καλύτερα βέβαια τα πράγματα στην επιλογή sport) και οι αλλαγές κατεύθυνσης δεν γίνονται τόσο άμεσα, από την άλλη βολεύει στην πόλη που είναι ελαφρύ και σε συνδυασμό με το μικρό κύκλο στροφής, το EX5 είναι μανιτζέβελο στην κίνηση. Υπάρχει και ρυθμιζόμενη σε 3 επίπεδα ανάκτηση ενέργειας (χωρίς one pedal λειτουργία πάντως), ενώ 2 ρυθμίσεις προσφέρονται και για την αίσθηση των φρένων που αποδείχτηκαν αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 38,5).