• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: «Βασικό» Hyundai Bayon με χώρους C-SUV & από 15.790€

38.226 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2021)

Έχει «μυστήρια» αισθητική και άνευ τούρμπο ικανοποιητικές επιδόσεις μόνο, όμως είναι ευρύχωρο σαν C-SUVκαι έχει τιμή - χώμα. Εσύ τι λες; Θα το αγόραζες και μάλιστα με 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων;

Χώροι C-SUV σε μισή τιμή

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έχει «μυστήρια» αισθητική και μέτριες επιδόσεις, αλλά είναι ευρύχωρο σαν C-SUV και έχει τιμή-χώμα. Εσύ τι λες; Θα το αγόραζες και μάλιστα με 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων;
1. Έχει φαρδιά -όσο ένα C-SUV- καμπίνα
2. Κοστίζει 15.790 ευρώ. Είναι τσάμπα!
3. Έχει ιδιαίτερη αισθητική
4. Τα 84 ατμοσφαιρικά άλογα είναι λίγα


Με μια ματιά
  • Το βασικό Hyundai Bayon
  • 1,2 λτ. με 84 άλογα
  • Μέτριες επιδόσεις, τσιμπημένη κατανάλωση
  • Από 15.790 ευρώ
Αυτή είναι η βασική έκδοση κινητήρα του Hyundai Bayon, του νέου μικρού crossover της κορεάτικης φίρμας που είναι βασισμένο στο i20. Εδώ δεν έχουμε turbo, ούτε ήπια υβριδικό σύστημα, όπως στη δοκιμή της έκδοσης 1,0 T-GDi 100 PS. Μόνο ένας κλασσικός, 4κύλινδρος, ατμοσφαιρικός κινητήρας με 84 άλογα και 118 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ.. Αυτό σίγουρα δεν είναι καλό για τις επιδόσεις είναι όμως για την τιμή πώλησης: Το βασικό Bayon είναι διαθέσιμο από 15.790 ευρώ στην έκδοση Exclusive (16.290 ευρώ χωρίς έκπτωση) και μάλιστα με ένα απόλυτα επαρκές πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, που περιλαμβάνει από στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment, κάμερα όπισθεν και cruise control μέχρι αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικύκλων και πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Χωρίς «νεύρο»
Μας έχουν κακομάθει τα turbo με την πλούσια και από χαμηλές στροφές ροπή τους; Μπορεί, αλλά όπως και να έχει με 84 άλογα και (κυρίως) 118 Nm στις 4.200 σ.α.λ. δεν μπορείς να έχεις και πολλές απαιτήσεις από το «βασικό» Bayon. Το μοτέρ είναι ελαστικό και γραμμικό, αλλά από εκεί και πέρα τόσο οι επιδόσεις από στάση, όσο και οι ρεπρίζ είναι απλά επαρκείς. Αυτό έχει αντίκτυπο και στην κατανάλωση, αφού για να κινηθείς σβέλτα πρέπει να δουλεύεις το μοτέρ ψηλά και έτσι παρά την μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου με το θετικό επιλογέα, η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 8,0 λτ./100 χλμ., παραπάνω από τα 5,1 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η κορεάτικη φίρμα.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

8 διαθέσιμα άρθρα για HYUNDAI  BAYON