Το καλό είναι πως με το i20 N αρχίζεις να κτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης που σιγά-σιγά, στροφή-στροφή γίνεται πιο δυνατή, νιώθοντας πως σε κάθε τιμονιά το i20 N θα ανταποκριθεί ή και θα ξεπεράσει τις
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το καλό είναι πως με το i20 N αρχίζεις να κτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης που σιγά-σιγά, στροφή-στροφή γίνεται πιο δυνατή, νιώθοντας πως σε κάθε τιμονιά το i20 N θα ανταποκριθεί ή και θα ξεπεράσει τις προσδοκίες σου ανεξαρτήτως του είδους της στροφής και της ποιότητας της ασφάλτου.

Στο δρόμο: Βό(Ν)βα αδρεναλίνης

90.312 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2021)

Το i 20 Ν, με τα εξαιρετικά μπάκετ και την θεσπέσια θέση οδήγησης, το «φοράς». Πυροβολάει σε επιδόσεις, δεν «ψαρεύει» στις στροφές στην είσοδο των οποίων νιώθεις το απόλυτα άκαμπτο πλαίσιο να έχει μια ευχάριστη ζωντάνια σε συνδυασμό πάντα με την σπορ αίσθηση του πίσω άξονα, τη δύναμη των φρένων και την χειρουργική ακρίβεια του τιμονιού. Ναι, θα ζητήσεις περισσότερη αίσθηση από το τελευταίο, αλλά η αμεσότητα, η λειτουργία της σφιχτής ανάρτησης, το μπλοκέ και το super κράτημα σε αποζημιώνουν. Φέρνεις μέσα στη στροφή περισσότερη ταχύτητα από ότι περιμένεις αρχικά.

Με 5,8 κιλά ανά ίππο, το i20 N δεν αστειεύεται. Με τέρμα το γκάζι είναι μια μικρή βόμβα με το 0-100 να έρχεται σε 6,5 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.

Με 5,8 κιλά ανά ίππο, το i20 N δεν αστειεύεται. Με τέρμα το γκάζι είναι μια μικρή βόμβα με το 0-100 να έρχεται σε 6,5 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το καλό είναι πως με το i20 N αρχίζεις να κτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης που σιγά-σιγά, στροφή-στροφή γίνεται πιο δυνατή, νιώθοντας πως σε κάθε τιμονιά το i20 N θα ανταποκριθεί ή και θα ξεπεράσει τις προσδοκίες σου ανεξαρτήτως του είδους της στροφής και της ποιότητας της ασφάλτου. Φορώντας ολοκαίνουργια Pirelli P Zero, ειδικά εξελιγμένα για τη Hyundai, το i20 N αποδείχθηκε τέρας ουδετερότητας, διατηρώντας μαεστρικά την επιλεγμένη τροχιά, τη στιγμή που το μπλοκέ κρατούσε τη μούρη μέσα χωρίς απότομες αντιδράσεις και χωρίς να τρομάζει. Το πίσω μέρος το νιώθεις και είναι ζωντανό, αλλά για να γυρίσει θα πρέπει να το προκαλέσεις. Όχι δεν είναι τόσο ρυθμίσιμο όσο το Ford Fiesta ST σε μια πολύ κλειστή διαδρομή, αλλά αυτό δεν στερεί και πολλά από το ζητούμενο που είναι η διατήρηση top μέσης ταχύτητας, αφού όσο δε του ζητάς κάτι άλλο το πίσω μέρος παραμένει βιδωμένο, το μπροστινό βεντουζώνει στην άσφαλτο και η δύναμη του κινητήρα σε εκτοξεύει από στροφή σε στροφή. Ναι είναι «σκληρό» στο όρια της δυσαρέσκειας για την καθημερινότητα σε συνδυασμό με τον μεγάλο κύκλο στροφής και το τιμόνι που δεν «κόβει», αλλά το i20 N δημιουργήθηκε για άλλο λόγο.

Σε εμπνέει να οδηγήσεις γρήγορα σε δρόμο, αλλά και σε πίστα εκεί που θα ψάξεις τα όρια του μαζί με τη βελτίωση του γυρολογίου σου. Το καλό είναι πως τα μηχανικά μέρη και τα ηλεκτρονικά gadget με γονίδια από το WRC συνεργάζονται αριστοτεχνικά με στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα, αλλά και την ευχαρίστηση του οδηγού. Από το ηδονικό τσίμπημα του γκαζιού στα κατεβάσματα χάρη στο Rev Matching (με το πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι προσομοιώνει την αγωνιστική τεχνική «μύτη-τακούνι» για ομαλές αλλαγές) και το Launch Control μέχρι 5 προγράμματα λειτουργίας (Normal, Eco, Sport, N και N Custom με χιλιάδες επιπλέον μικρορυθμίσεις), το σύστημα καταγραφής/ ελέγχου Performance Driving Data και τη δυνατότητα για φρενάρισμα με το αριστερό. Η εξάτμιση, ο ήχος, τα σκασίματα, τα επιτηδευμένα «μπερδέματα» και τα καταπληκτικά φρένα μεγαλώνουν το χαμόγελο και σε πείθουν πως το i20 N φτιάχτηκε για να επικοινωνεί με τον οδηγό και για να προσφέρει ατόφια οδηγική ευχαρίστηση. Και σε έναν κόσμο που εξηλεκτρίζεται και αποστειρώνεται αυτό είναι σπουδαίο. Εκ μέρους όλων των petrolheads, σε ευχαριστoύμε Hyundai.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
vw