Ο 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας των 100 ίππων ικανοποιεί σε επιδόσεις και κατανάλωση, χωρίς όμως και να ξεχωρίζει κάπου.

Κινητήρας: Στο ρυθμό της εποχής

36.421 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2017)

Κάτω από το καπό του Rio της δοκιμής βρισκόταν ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας της Kia στην έκδοση των 100 ίππων. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 4.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 172 Nm εμφανίζεται από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. κάτι που φανερώνει ένα μεγάλο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας. Στην πράξη ο εν λόγω κινητήρας τραβάει καλά από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο πιο ψηλά εμφανίζει μια αδυναμία όπως και την 3κύλινδρη φύση του. Από πλευράς επιδόσεων δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,5 δλ, ενώ οι ρεπρίζ των 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 9,8 και 15,7 δλ. αντίστοιχα), ωστόσο δεν προβληματίζει σε κανονικές συνθήκες ή στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, όσον αφορά την κατανάλωσή του, εμείς μετρήσαμε κατά την δοκιμή του 6,6 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι σχετικά «τσιμπημένο» σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center