• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αναφορικά με τις εξωτερικές διαστάσεις, το νέο Rio μεγάλωσε, φάρδυνε και έγινε πιο επιθετικό χάρη στο μικρότερο ύψος.

Καλά είναι τα περιθώρια πρόσφυσης, ωστόσο θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι και πιο καλή απορροφητικότητα από την ανάρτηση, παρά το σφιχτό set-up της.

Δοκιμή: Νέο Kia Rio

Διαβάστηκε από 11734 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/10/2017

Δείτε τη δοκιμή της τέταρτης γενιάς του Kia Rio, που μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά, με στόχο να παλέψει με τα μεγαθήρια της κατηγορίας. Θα τα καταφέρει απέναντι στον γερμανικό και μη ανταγωνισμό;

 
What is new
- Με κινητήρα 1,0 turbo 100 ίππων
- Καίει 6,6 λτ./100 χλμ.
- Δυναμική σχεδίαση και καλοί χώροι
- Από 13.290 ευρώ το 1,0Τ και 12.190 ευρώ το βασικό
 
Η πρώτη μας επαφή με την τέταρτη γενιά του Kia Rio έγινε στις αρχές του χρόνου, τον Φεβρουάριο, και πραγματικά τα σχόλιά μας ήταν πολύ θετικά καθώς από τότε φάνηκε πως η νέα γενιά έρχεται με ευρωπαϊκό αέρα και προδιαγραφές. Έκτοτε, ωστόσο, έχουν συμβεί πολλά -συγκεκριμένα έχουν παρουσιαστεί πολλά νέα μοντέλα- με αποτέλεσμα εκεί που στις αρχές του χρόνου φαινόταν πως το Rio θα… έπαιζε εύκολα μπάλα, τώρα ο ανταγωνισμός έχει σκληρύνει για τα καλά (σ.σ. και θα σκληρύνει ακόμη περισσότερο σύντομα όταν θα έρθει και το νέο VW Polo). Πώς και κατά πόσο λοιπόν θα καταφέρει να.. κολυμπήσει; Σε κάθε περίπτωση έχει τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και τις δυνατότητες. Αρχικά διαθέτει εντυπωσιακή, ευρωπαϊκή σχεδίαση στα πρότυπα των μοντέλων της Kia, έπειτα μια πλήρη γκάμα κινητήρων με αιχμή του δόρατος τον 1.000άρη turbo που δοκιμάζουμε (εδώ στους 100 ίππους, αλλά βγαίνει και με 120 ίππους), ενώ ως τρίτο στοιχείο προσθέστε τις σύγχρονες τεχνολογίες και αναβαθμισμένη ποιότητά του. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
 
Από 13.290 ευρώ
Η τιμή στην έκδοση LX Inmotion με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 100 ίππων ανέρχεται στα 13.290 ευρώ με έκπτωση και κρίνεται αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Όσον αφορά το επίπεδο εξοπλισμού, η έκδοση Inmotion περιλαμβάνει τα απαραίτητα, όμως αν θέλετε το κάτι παραπάνω θα πρέπει να πάτε στην Uptown, ενώ αν στη λίστα σας έχετε στάνταρ τεχνολογίες όπως το αυτόματο παρκάρισμα ή το σύστημα ειδοποίησης παρέκκλισης από την πορεία, τότε θα πρέπει να επιλέξετε την έκδοση Premium με 15.290 ευρώ. Όσον αφορά στις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων σημειώστε πως με τον 1,2 ατμοσφαιρικό η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.190 ευρώ, ενώ ως diesel με 77 άλογα ξεκινάει από τα 14.190 ευρώ. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, αλλά και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, η έκδοση της δοκιμής φαίνεται να είναι η πιο ενδιαφέρουσα για την δική μας αγορά. 
 
Εμφάνιση: Από γατάκι… τίγρης
Είναι ξεκάθαρο πια. Η Kia διαθέτει μοντέλα που δεν περνάνε απαρατήρητα, αλλά σου μιλάνε με την εμφάνισή τους. Και όχι δεν αναφερόμαστε στο Kia Stinger, το νέο σπορ μεσαίο κουπέ της, αλλά έχοντας υπόψη όλη την γκάμα, από το Picanto μέχρι και το Sportage. Στην περίπτωση, τώρα του μοντέλου που δοκιμάζουμε, γιατί να έχουμε άλλη άποψη; Πιο αναλυτικά, το νέο Kia Rio είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των σχεδιαστικών τμημάτων της κορεάτικης φίρμας στη Γερμανία και την Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών, με την πάντα στενή επαφή του κεντρικού τμήματος σχεδιασμού στην Ναμγιάνγκ της Ν. Κορέας. Ο σκοπός αυτής της συνεργασίας ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου καθολικά αρεστού στα γούστα του καταναλωτικού κοινού και στις τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Αμερική, Ασία). Αντικειμενικά, το τέταρτης γενιάς Rio έρχεται με δυναμικότερη σχεδίαση από τον προκάτοχό του, η οποία γίνεται πιο διακριτή στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος με τις «κοφτερές» του γραμμές. Συγκεκριμένα διαθέτει μακρύτερο εμπρός καπό και πρόβολο, αλλά και πιο δυναμικό προφυλακτήρα που στέλνει ψηλότερα πάνω στο καπό τα νέα φώτα, τα οποία στο εσωτερικό τους έχουν σχεδιαστεί σε μορφή U. Στο κέντρο του προφυλαχτήρα δεσπόζει ο μεγάλος αεραγωγός, ενώ η «piano black» γρίλια που θυμίζει μύτη τίγρης, όπως ισχυρίζεται η μάρκα, εκτείνεται σε ολόκληρη τη μάσκα έως να συναντήσει τα νέα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, αλλαγές διακρίνονται και στους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πλέον φιλοξενούνται στα δυο άκρα του προφυλακτήρα, δίνοντας αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους. Στο πλάι και πίσω από την άλλη, φαίνεται μια πιο κουπέ αισθητική, με μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα και μια διακριτική αεροτομή. Αναφορικά με τις εξωτερικές διαστάσεις, το νέο Rio μεγάλωσε, φάρδυνε και έγινε πιο επιθετικό χάρη στο μικρότερο ύψος. Συγκεκριμένα, το μήκος είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο φτάνοντας τα 4.065 χλστ., το πλάτος έχει μεγαλώσει κατά 5 χλστ. φτάνοντας στα 1.725 χλστ. και το μεταξόνιο του έχει φτάσει στα 2.580 χλστ., δηλαδή 10 χλστ. περισσότερα από τον προκάτοχο του, κάτι που συνεπάγεται αυξημένους εσωτερικούς χώρους. Η μόνη διάσταση στην οποία μίκρυνε είναι το ύψος, αφού κόντυνε κατά 5 χλστ., έχοντας πλέον ύψος 1.450 χλστ. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο είναι πιο ωραίο και μοντέρνο από πριν και μπορεί να σταθεί απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Σε οτι αφορα τις πωλησεις θα τα παει περιφημα γιατι και ομορφια μεσα-εξω διαθετει και αποδεδειγμενη αξιοπιστια. Δεν αναφερομαι στις μαρκετινιστικες μακροχρονιες εγγυησεις αλλα στα δεδομενα. Οσο για τα σκληρα πλαστικα οι Κορεατες μας εχουν συνηθισει σε πολυ καλη συναρμογη οποτε αποδεικνυονται μακροπροθεσμα πιο ανθεκτικα και πιο ομορφα απο τα δηθεν "πολυτελη" αφρωδη καουτσουκ.

      46