
3 Φωτογραφίες »
Μεγάλωσε σε διαστάσεις, απέκτησε ελκυστική σχεδίαση με χαμηλότερη γραμμή οροφής, βελτίωσε αισθητά την αποδοτικότητά του και χαμήλωσε την τιμή του.
Η εξέλιξη της αναβιωμένης από τους Κινέζους MG αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο νέο MG HS PHEV+, το οποίο κληρονομεί το κορυφαίο Value for Money του προηγούμενου και το εμπλουτίζει με μοντέρνα σχεδίαση και αισθητά βελτιωμένη απόδοση σε κάθε τομέα.

3 Φωτογραφίες »
Τι άλλο να ζητήσεις από μια νέα γενιά ενός Value for money μοντέλου με υβριδικό σύστημα πρίζας;
Μιλάμε για μια εντελώς νέα, 2η, γενιά, που ξεχωρίζει αμέσως έχοντας μεγαλώσει σε διαστάσεις και προσφέροντας πιο ελκυστική σχεδίαση. Η μεγάλη γρίλια θυμίζει αυτή του τελευταίου MG3 και συνδυάζεται με στενούς προβολείς, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μία LED μπάρα, μέσω της οποίας ενώνονται τα νέα κομψά φώτα.
Το μήκος είναι πλέον στα 4,67 μέτρα, με αποτέλεσμα το μοντέλο να μπαίνει πλέον στα χωράφια των μεσαίων οικογενειακών SUV. Κατάτι διευρυμένο είναι τόσο το πλάτος, όσο και το μεταξόνιο, αυτό όμως που έχει σημασία είναι η χαμηλότερη γραμμή της οροφής στοιχείο που τονίζει τη νέα αισθητική, αλλά βοηθά και την αεροδυναμική.
Με ακόμα υψηλότερο Value for Money
Το προηγούμενο MG eHS ήταν από τα φθηνότερα plug-in της κατηγορίας του, χαρακτηριστικό που κληροδοτήθηκε και στο νέο. Με 35.400 ευρώ (με τρέχουσα προσφορά της αντιπροσωπείας), η plug-in υβριδική SUVάρα προσφέρει κορυφαίο Value for Money έχοντας από πάνω μόνο το επίσης κινέζικο DFSK E5 1,5 PHEV των 250 ίππων που κοστίζει 32.500 ευρώ. Το εισαγωγικό πακέτο Exclusive μάλιστα προσφέρει πλήρη εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων προσφέρει 19άρες ζάντες αλουμινίου, 12,3 ιντσών οθόνη αφής με κάμερα όπισθεν και αισθητήρες παρκαρίσματος, navigation, αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, πλήρες πακέτο MG Pilot (ADAS) με 13 ηλεκτρονικά συστήματα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 6 κατευθύνσεων. Για το πακέτο Luxury που προσφέρει επιπλέον κάμερα 360 μοιρών και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands Free, δερμάτινα καθίσματα και θερμαινόμενα μπροστινά, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ασύρματο φορτιστή κινητού, υπολογίστε 2 χιλιάρικα παραπάνω.
Σελίδα 1 | Πρώτη Δοκιμή: Νέο MG eHS PHEV+ -Ελκυστικό σε τιμή, look και απόδοση |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Ακόμα πιο σβέλτο με αισθητή βελτίωση της αυτονομίας και της κατανάλωσης |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένη σε ποιότητα και πιο ευρύχωρο, παρέμεινε μέτριο το πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 5 | Στον δρόμο: Δίνει έμφαση στην υψηλή ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |