ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στον δρόμο: Δίνει έμφαση στην υψηλή ποιότητα κύλισης

1.250 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2025)
Σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές δε θα νιώσει και σαν το σπίτι του, αλλά δε θα αντιδράσει και άτσαλα αν πιεστεί για να κινηθεί σβέλτα.
2 Φωτογραφίες »

Σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές δε θα νιώσει και σαν το σπίτι του, αλλά δε θα αντιδράσει και άτσαλα αν πιεστεί για να κινηθεί σβέλτα.

Το νέο MG eHS στοχεύει ξεκάθαρα στις άνετες και ήσυχες μετακινήσεις παρά στην τόνωση της οδηγικής λίμπιντο, κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό από την τεχνητή αίσθηση και την μέτρια πληροφόρηση του τιμονιού (σ.σ. προτιμήσαμε εν τέλει την comfort και την normal ρύθμιση). Από εκεί και πέρα, οι σφιχτούτσικες αναρτήσεις διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το βάρος συγκρατώντας την κλίση σε λογικά πλαίσια από τη μια και απορροφώντας ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του δρόμου από την άλλη. Συνολικά το μεσαίο plug-in SUV της MG προσφέρει μια ήρεμη και «ήσυχη» κύλιση, που δεν «χαλάει» ακόμα κι όταν μπαίνει σε λειτουργία το θερμικό μοτέρ, το οποίο λειτουργεί πολιτισμένα.


Το MG eHS είναι ιδιαίτερα εύχρηστο με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το βάρος των 1.830 κιλών.
2 Φωτογραφίες »

Το MG eHS είναι ιδιαίτερα εύχρηστο με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το βάρος των 1.830 κιλών.


Πιο συγκεκριμένα, στον ανοιχτό δρόμο το MG eHS σε κερδίζει με την ευθυβολία και τον χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, τη στιγμή που τα καθίσματα είναι μεγάλα και αναπαυτικά (σ.σ. θα  θέλαμε μία ρύθμιση κατεύθυνσης ακόμη στο ηλεκτρικό πακέτο) διατηρώντας «ατσαλάκωτους» τους επιβάτες ακόμα και μετά από πολύωρο ταξίδι. Από την άλλη, παρότι ένας δρόμος με πολλές κλειστές στροφές δεν είναι το περιβάλλον που θα λάμψει, όταν πιεστεί το βάρους 1.830 κιλών MG eHS δεν θα αντιδράσει άτσαλα ή απρόβλεπτα με τη βοήθεια και της έξυπνης τεχνολογίας με τα 13 συστήματα υποβοήθησης. Ανάμεσα σε αυτά θα ξεχωρίσουμε το σύστημα παρακολούθησης κόπωσης οδηγού με κάμερα, διατήρησης λωρίδας, αυτόματου φρεναρίσματος και προειδοποίησης ανοίγματος πόρτας, επερχόμενης σύγκρουσης πίσω και διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Μάλιστα, αυτή η σουίτα συστημάτων ασφαλείας MG Pilot αξιολογήθηκε και κρίθηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP στις δοκιμές ασφαλείας, βάζοντας το λιθαράκι της ώστε το νέο eHS να αποσπάσει 5 αστέρια στην συνολική του βαθμολογία.

Από την άλλη, θα θέλαμε τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά και απλοί πίσω) να έχουν γίνει πιο αποτελεσματικά από πριν μιας και η απόδοσή τους στη δοκιμή φρεναρίσματος πανικού από τα 100 χλμ./ώρα παρέμεινε μέτρια (100-0 χλμ./ώρα σε 40,2 μ.).

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Νέο MG eHS PHEV+ -Ελκυστικό σε τιμή, look και απόδοση
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Ακόμα πιο σβέλτο με αισθητή βελτίωση της αυτονομίας και της κατανάλωσης
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένη σε ποιότητα και πιο ευρύχωρο, παρέμεινε μέτριο το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 5Στον δρόμο: Δίνει έμφαση στην υψηλή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
test leao