Δεν περνά απαρατήρητη η συνολικά προσεγμένη ποιότητας κατασκευής.
Το ταμπλό του νέου MG eHS παραμένει σχετικά λιτό σχεδιαστικά με καθαρές γραμμές και μια οριζόντια λογική, ποιοτικά είναι πάντως πολύ προσεγμένο. Και αυτό έχει να κάνει τόσο με τα υλικά υλοποίησης, όσο και με το φινίρισμα και τη συναρμογή. Φυσικά, την παράσταση κλέβουν οι δύο οθόνες 12,3 ιντσών, οι οποίες ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο πλαίσιο. Η μία χρησιμεύει ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η δεύτερη αφορά το σύστημα infotainment με ενσωματωμένο δορυφορικό πλοηγό, Apple CarPlay και συμβατότητα με Android Auto (σ.σ. θα θέλαμε λίγο καλύτερη απόκριση και ταχύτητα αφής). Επίσης, υπάρχουν κάποιοι φυσικοί διακόπτες ακριβώς κάτω από την κεντρική οθόνη για άμεση πρόσβαση σε... καίρια μενού, όπως ο χειρισμός του κλιματισμού, η μετάβαση στο κεντρικό μενού και τα «αλάρμ», ενώ φυσικοί διακόπτες υπάρχουν και στο τιμόνι.
Χωροταξικά τώρα, το νέο eHS εκμεταλλεύτηκε την αύξηση του μήκους και του μεταξονίου προσφέροντας ακόμα πιο άνετους χώρους για 5 (ακόμα και μεγαλόσωμους) επιβάτες, με «αέρα» για τα γόνατα να έχει αυξηθεί από τα 22 στα 24 εκατ. Κάποια χιλιοστά «τσίμπησε» και το πλάτος που είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία, ωστόσο η χαμηλότερη γραμμή της οροφής μείωσε ελάχιστα τον «αέρα» για τα κεφάλια, χωρίς αυτό πάντως να γίνεται αισθητό στην πράξη. Από την άλλη όμως, το πόρτ μπαγκάζ παρέμεινε μέτριο, ειδικά τώρα που μιλάμε για ένα μεσαίο SUV μοντέλο 4,67 μέτρων. Μάλιστα τα 448 λτ., έγιναν 441 λτ. με την μεγαλύτερη μπαταρία να «κλέβει» και περισσότερο χώρο. Πάντως ο συνολικός διαθέσιμος χώρος έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα (1.292 λτ. με αναδιπλώμενα τα πίσω καθίσματα).