Κινητήρας: Με γραμμική λειτουργία & μικρή αυτονομία
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Με γραμμική λειτουργία & μικρή αυτονομία

78.077 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2020)

Στο μηχανοστάσιο του MX-30 θα συναντήσουμε ένα κινητήρα σταθερού μαγνήτη, ο οποίος αποδίδει 145 ίππους και 271 Nm ροπής. Ο τρόπος ωστόσο που αποδίδονται είναι διαφορετικός από όσα έχουμε συνηθίσει στα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα. Το σύνολο δεν έχει αυτή την εκρηκτική επιτάχυνση, είναι ωστόσο αρκετά δυναμική και έρχεται με πιο γραμμικό τρόπο. Βεβαίως ακόμα και έτσι η απόκριση είναι άμεση και οι επιδόσεις εξαιρετικές και ανταγωνιστικές, με το ταχύμετρο να φτάνει στην τελική των 140 χλμ. πριν καν το καταλάβετε. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς, ενώ φυσικά υπάρχει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείται γκάζι), η ένταση της οποία ρυθμίζεται χειροκίνητα με paddles πίσω από το τιμόνι.

Το σύνολο του MX-30 έχει δυναμική επιτάχυνση, η οποία έρχεται με προβλέψιμο τρόπο, χαρίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις.

Το σύνολο του MX-30 έχει δυναμική επιτάχυνση, η οποία έρχεται με προβλέψιμο τρόπο, χαρίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η απαιτούμενη ενέργεια του συνόλου παρέχεται μέσω μιας μπαταρίας 35 kWh, με την αυτονομία να ανακοινώνεται στα 200 χλμ. και 265 με χρήση εντός πόλης. Εμείς στη δοκιμή μας είδαμε περίπου 180 χλμ. σε μικτή χρήση και κοντά στα 200 εντός πόλης. Συνεπώς θέλει καλή διαχείριση του συστήματος Brake Regeneration από πλευράς οδηγού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL