
Η ανάρτηση σιδέρωσε ότι ανωμαλία βρέθηκε στη διαδρομή μας. Ακόμα και σε πλακόστρωτους δρόμους τα Progressive Hydraulic Cushions προσφέρουν ομαλή και σταθερή απόσβεση, απορροφώντας τις συνεχείς μικρές αναταράξεις.
Κάνοντας λοιπόν καμία 70αριά χιλιόμετρα στις γειτονιές της Αθήνας και περνώντας σχεδόν ένα γεμάτο, συνεχές 8ώρο πίσω από το τιμόνι του, μπορούμε με ακρίβεια να μεταφέρουμε κάποια στοιχεία από την καθημερινότητα με το e-C3.

Λιτό, αλλά γεροδεμένο και μοντέρνο το εσωτερικό του Citroen e-C3, με την εργονομία να παίρνει πολύ υψηλό βαθμό. Χάρη στην υψηλή θέση οδήγησης, μπορείς να έχεις καλύτερη εποπτεία της κίνησης και έτσι βλέπεις αν έρχεται άλλο όχημα σε μια διασταύρωση, χωρίς να χρειαστεί να «βγάλεις έξω τη μούρη».
Αρχικά το σημαντικότερο όλων είναι η άνεση που προσφέρει στις μετακινήσεις. Δεν είναι λίγο να έχει περάσει τόσες ώρες μέσα σε ένα αυτοκίνητο και να γυρνάς ξεκούραστος σωματικά χάρη στο συνδυασμό των καθισμάτων-πολυθρόνων Advanced Comfort και της ανάρτησης με τα Progressive Hydraulic Cushions (διαβάστε γιατί τα Citroen είναι άνετα).
Η ανάρτηση σιδέρωσε ότι ανωμαλία βρέθηκε στη διαδρομή μας, όπου ειδικά γύρω από το Πολυτεχνείο είναι γεμάτο από μπαλώματα και λακκούβες, μην αφήνοντας το σώμα να τραντάζεται. Σε αυτό συμβάλλουν και τα καθίσματα που έχουν διπλή ιδιότητα. Από τη μία φιλτράρουν τις αναταράξεις και από την άλλη προσαρμόζονται στη σωματοδομή σου χάρη στον αφρό που έχουν. Σε αυτά προσθέστε και την απουσία κιβωτίου ταχυτήτων (σκεφτείτε πόσες αλλαγές χρειάζονται για να κάνετε το γύρο της πλατείας Συντάγματος), αλλά και την απουσία θορύβου από τον κινητήρα, το οποίο φυσικά ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά. Το πώς συνδυάζονται καθίσματα και ανάρτηση γίνεται ακόμα πιο σαφές σε πλακόστρωτους δρόμους, όπως ο δρόμος απέναντι από την Τεχνόπολη στο Γκάζι. Εκεί που οι αναταράξεις είναι συνεχόμενες και τα αμορτισέρ βρίσκονται σε μια διαρκή εναλλαγή ανάμεσα σε πίεση και αποσυμπιεστή. Εκεί λοιπόν τα Progressive Hydraulic Cushions καταφέρουν να προσφέρουν ομαλή και σταθερή απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες, απορροφώντας το μεγαλύτερο μέρος από τις συνεχείς μικρές αναταράξεις, με τα καθίσματα από την πλευρά τους… να φιλτράρουν ότι απομένει.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Με το ηλεκτρικό Citroen C3 μέσα στην πόλη |
Σελίδα 2 | Ξεκούραστοι μετά από 8ώρο χάρη στην ανάρτηση, στα καθίσματα και στην ησυχία… |
Σελίδα 3 | Παρκάρεις εύκολα και έχει βολική/εργονομική καμπίνα |