
To παρκάρισμα είναι μια εύκολη διαδικασία για το C3. Δεν είναι μόνο οι μικρές διαστάσεις του C3, είναι και η σχεδίαση με το κάθετο πίσω μέρος, η οποία σου επιτρέπει να υπολογίσεις την απόσταση καλύτερα από το αυτοκίνητο πίσω σου
Γενικότερα όλα γίνονται εύκολα και ξεκούραστα μέσα στην πόλη με το C3. Η ευχρηστία είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του. Ένας λόγος είναι φυσικά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16,3 εκ.) που είναι σύμμαχος για τα πιο ψηλά πεζοδρόμια και παράλληλα σε φέρνει πιο ψηλά από τα υπόλοιπα μοντέλα. Η ψηλή θέση οδήγησης παράλληλα εξασφαλίζει καλύτερη περιμετρική ορατότητα, το οποίο εκτιμήσαμε ιδιαίτερα κατά το πέρασμά μας από το Κολωνάκι. Με αυτοκίνητα παρκαρισμένα και στις δύο πλευρές του δρόμου, με το C3 μπορείς να έχεις καλύτερη εποπτεία της κίνησης. Έτσι δε χρειάζεται να «βγεις» μέσα στη διασταύρωση για να δεις αν έρχεται άλλο όχημα, το βλέπεις από πριν. Όπως και το παρκάρισμα είναι μια εύκολη διαδικασία για το C3. Δεν είναι μόνο οι μικρές διαστάσεις του C3, είναι και η σχεδίαση με το κάθετο πίσω μέρος, η οποία σου επιτρέπει να υπολογίσεις την απόσταση καλύτερα από το αυτοκίνητο πίσω σου και φυσικά η κάμερα οπισθοπορείας που είχε ή έκδοση της δοκιμής μας (δείτε τις διαφορές ανάμεσα στις εκδόσεις του C3).

Στη διπλή ποτηροθήκη του C3 χωράνε δύο κανονικά ποτήρια και στο κάτω μέρος της κονσόλας υπάρχει μεγάλη θέση όπου μπορείς να βολέψεις κινητό, κλειδιά και πορτοφόλι.
Κλείνοντας θέλουμε να αναφερθούμε στην πρακτικότητα της καμπίνας. Γιατί κακά τα ψέματα, όταν περνάς χρόνο μέσα στο αυτοκίνητο, θέλεις να βολευτείς. Πέρα από τους χώρους όπου το C3 ξεπερνάει μεγαλύτερα μοντέλα, είναι κάποιες μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να σε «χαλάσουν». Προσωπικά θέλω στις μεγάλες αποστάσεις να έχω καφέ και νερό δίπλα μου. Στο C3 υπάρχει διπλή ποτηροθήκη και μάλιστα κανονικής διαμέτρου που χωράει δύο ποτήρια (γιατί έχει τύχει σε διάφορα μοντέλα πιο φαρδιά θερμός να μην χωράνε στη θήκη). Επίσης στο κάτω μέρος της κονσόλας υπάρχει μεγάλη θέση όπου μπορείς να βολέψεις κινητό, κλειδιά και πορτοφόλι, όλα μαζεμένα σε ένα σημείο. Αν και για να έχεις πρόσβαση θα πρέπει η μία από τις δύο ποτηροθήκες να μην είναι κατειλημμένη. Λεπτομέρειες θα πει κάποιος, αλλά είναι πολύ σημαντικές αν είσαι 2-3 ώρες κάθε μέρα μέσα στο αυτοκίνητό σου. Ίσως πιο σημαντικές από την ευκολία χειρισμού του infotainment, το οποίο αργά η γρήγορα θα το συνηθίσεις. Πάντως στο C3 θα το κάνεις γρήγορα μιας και οι βασικές λειτουργίες είναι άμεσα προσβάσιμες. Ο κλιματισμός έχει δικά του φυσικά μπουτόν, αριστερά από το τιμόνι υπάρχει κουμπί που απενεργοποιείς το lane assist άμεσα χωρίς να χρειάζεται να ψάχνεις στο μενού του infotainment.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Με το ηλεκτρικό Citroen C3 μέσα στην πόλη |
Σελίδα 2 | Ξεκούραστοι μετά από 8ώρο χάρη στην ανάρτηση, στα καθίσματα και στην ησυχία… |
Σελίδα 3 | Παρκάρεις εύκολα και έχει βολική/εργονομική καμπίνα |