Αισθητικά η βασική έκδοση της GLB δε διαφέρει σε τίποτα από τις υπόλοιπες εκδόσεις της. Μόνον η ένδειξη GLB 180 στο πίσω μέρος είναι αυτή που υποδηλώνει τη διαφορετικότητά της. Κατά τα άλλα διατηρεί το τετραγωνισμένο προφίλ και την επιβλητική εικόνα στο ακέραιο, προβάλλοντας δυναμική, περιπετειώδη και σύγχρονη σχεδίαση που την καθιστά επιβλητική ως παρουσία.
Οι επιδόσεις που προσφέρει το σύγχρονο και πολιτισμένο μοτέρ είναι αξιοπρεπέστατες, ενώ στο όλο σύνολο προσφέρει τα μέγιστα και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που το κάνει να δείχνει γεμάτο σε όλο το φάσμα περιστροφής του.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολιτισμένη και ικανή παρά τα 136 άλογα
Ο 1,33 λίτρου υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Mercedes αναλαμβάνει να κινήσει με τους 136 ίππους του την έκδοση GLB 180 και ομολογουμένως τα καταφέρνει πολύ καλά. Παρά τα 1.555 κιλά, οι επιδόσεις που προσφέρει αυτό το υπερσύγχρονο και πολιτισμένο μοτέρ είναι αξιοπρεπέστατες, ενώ στο όλο σύνολο προσφέρει τα μέγιστα και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που το κάνει να δείχνει γεμάτο σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Στην πράξη η GLB 180 τραβάει θετικά από χαμηλά και δείχνει πιο ισχυρή από ότι περιμένει κανείς. Μάλιστα προβάλλει έναν ακόμα πιο ζωηρό χαρακτήρα με το κιβώτιο στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, το οποίο κρατάει ψηλά τις σχέσεις. Αντίθετα στην Eco επιλογή εξασφαλίζει χαμηλότερη κατανάλωση και πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά σε κινητήρα και κιβώτιο, απαιτώντας 8,2 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα.