" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων του νέου i10 διακρίνεται για την απόδοσή του, παρέχοντας γρήγορες επιδόσεις.

Το κιβώτιο με τις σχετικά μακριές σχέσεις, είναι εύχρηστο στο κούμπωμα, ενώ και η θέση του πάνω στην κονσόλα διευκολύνει στη λαβή.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισχυρός και γρήγορος συνδυασμός

Διαβάστηκε από 54548 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/6/2014

Ο ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος και 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 1.248 κ.εκ. του Hyundai i10, μας είναι γνωστός από το προηγούμενο μοντέλο και διακρίνεται για την απόδοσή του (87 «άλογα» στις 6.000 σ.α.λ.).
Συνδυάζεται με ένα βελτιωμένο 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με μακρύτερη κλιμάκωση για λόγους κατανάλωσης, αλλά και με καλύτερη αίσθηση κατά το κούμπωμα των σχέσεων. 


Στο πεδίο των μετρήσεων, ο συνδυασμός καταφέρνει να εμφανίσει γρήγορες επιδόσεις, με τις ρεπρίζ να είναι οι γρηγορότερες στην κατηγορία μεταξύ των ατμοσφαιρικών επιλογών, ευνοώντας την κίνηση εκτός πόλης. Στην πόλη, ο οδηγός του i10 1,2 λίτρων θα εκτιμήσει την προθυμία του κινητήρα, την ελαστικότητά του, αλλά και κυρίως, την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του.
Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Hyundai ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ., ένα νούμερο «τσιμπημένο» για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά πάντα μέσα σε οικονομικά πλαίσια. Η ύπαρξη πάντως ένδειξης βέλτιστης αλλαγής σχέσεως στον πίνακα οργάνων, αποτελεί μια σημαντική προσθήκη που βοηθά τον οδηγό να κινηθεί με οικονομία.