" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα γρήγορα: • Με 1,2 λτ. κινητήρα 87 ίππων • 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. • Μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. • Από 9.490 ευρώ

Στην ευθεία, το νέο Hyundai i10 εμφανίζεται άνετο, ασφαλές και ήσυχο, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό του νέου Hyundai i10 είναι ποιοτικό, με όμορφη σχεδίαση και επενδύσεις, αλλά και με πολύ καλή εργονομία.

Η εμφάνιση του νέου Hyundai i10, επηρεασμένη από τη νέα φιλοσοφία «ρέουσα γλυπτική», διακρίνεται για τις μοντέρνες και παράλληλα, δυναμικές της γραμμές.

Δοκιμή: Νέο Hyundai i10 1,2

Διαβάστηκε από 55269 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/6/2014

Με το 1ης γενιάς i10 η Hyundai καθιερώθηκε στην κορυφή της μίνι κατηγορίας. Πλέον, το 2ης γενιάς μοντέλο είναι εδώ, έτοιμο για να στοχεύσει ακόμη πιο ψηλά και να διεκδικήσει μερίδιο όχι μόνο από τα παραδοσιακά μίνι.

 
+ Σχεδίαση, ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, αεροδυναμική, άνεση και ποιότητα κύλισης, 5ετής εγγύηση
- Κατανάλωση υπό πίεση, απουσία ηλεκτρικών παραθύρων και καθρεπτών στην αρχική έκδοση

Λανσαρισμένη στη χώρα μας το 2008, η πρώτη γενιά του i10 ήταν ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη Hyundai. Αντικαταστάτης του επιτυχημένου εμπορικά Atos, με σημαντική αναβάθμιση σε ποιότητα, ασφάλεια και οδική συμπεριφορά, το δεύτερο κατά χρονική σειρά μοντέλο της νέας τότε σειράς «i» της Hyundai (πρώτο ήταν το i30) κατάφερε να τονίσει περαιτέρω την παρουσία της μάρκας στη μίνι κατηγορία και παράλληλα, να αναδειχθεί σε μια ακόμη εμπορική επιτυχία. Σήμερα, 6 ακριβώς χρόνια μετά την πρώτη γενιά του μοντέλου, υποδεχόμαστε στη χώρα μας το νέο, δεύτερης γενιάς i10, το οποίο στοχεύει ακόμη πιο ψηλά, ερχόμενο να αναβαθμίσει περαιτέρω τους τομείς της ποιότητας, της ασφάλειας, της άνεσης, της οδικής συμπεριφοράς και της ευρυχωρίας.

Νέα και πιο μοντέρνα σχεδίαση
Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του
i10 υιοθετεί τη νέα, «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai, που μας έχει αναδειχθεί κυρίως μέσω του 2ης γενιάς i30. Σύμφωνα με αυτή, το αμάξωμα του i10 διαθέτει περισσότερες νευρώσεις και καμπύλες, αλλά και λιγότερες κάθετες επιφάνειες σε σχέση με το παρελθόν, σε ένα αποτέλεσμα πολύ πιο μοντέρνο και ελκυστικό. Παράλληλα, το εμπρόσθιο τμήμα του i10 είναι σαφώς πιο δυναμικό, με την πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα μεγάλα φωτιστικά να κλέβουν τις εντυπώσεις. Στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου.

Μεγαλύτερο και με ρεκόρ αεροδυναμικής
Σε σχέση με το προηγούμενο
i10, το νέο μίνι της Hyundai έρχεται για να αυξήσει τις διαστάσεις του, διατηρώντας τες βέβαια σε «compact» επίπεδα. Έτσι, το μήκος αυξάνεται κατά 80 χλστ. και φθάνει τα 3.665 χλστ., το πλάτος ανεβαίνει από τα 1.595 στα 1.660 χλστ. (+65 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 5 χλστ. (2.385 χλστ. συνολικά). Μόνο το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου έρχεται μειωμένο κατά 40 χλστ. (1.500 χλστ. συνολικά), συμβάλλοντας στο δυναμισμό του σχήματος. Σημαντική βελτίωση έχουμε και στην αεροδυναμική, με το νέο Hyundai i10 να μειώνει τον αντίστοιχο συντελεστή στο cd:0,31 και να είναι έτσι το πλέον αεροδυναμικό της κατηγορίας.

Εξαιρετικό Value for Money
Στο κομμάτι της τιμής, το
Hyundai i10 με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα έχει πολύ καλή τιμή, 9.490 ευρώ, στην αρχική του έκδοση Access. Ο εξοπλισμός απλά ικανοποιεί με το επίπεδό του, αφού στάνταρ υπάρχουν μεταξύ άλλων 6 αερόσακοι, ESP, air condition και ηχοσύστημα, όχι όμως ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες. Αυτά, τα συναντούμε στην αμέσως επόμενη έκδοση Comfort της δοκιμής μας, που κοστίζει 9.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση το νέο i10 διατηρεί ψηλά το κομμάτι του Value for Money, ιδίως εφόσον βάλουμε στο παιχνίδι και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων.

 

Το ξεχώρισαν παγκόσμια θα το λατρέψεις κι εσύ

Πότε βγαίνουν τα εξαρτήματα ΝΟΚ ΑΟΥΤ;

Πως θα συντηρήσεις τα ελαστικά σου;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Η κίνηση στους δρόμους

Νανοτεχνολογία & στην περιποίηση του αυτοκινήτου

Διαρροή: Νέο VW Golf

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 200 4Μatic Coupe

Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

H νέα BMW Σειρά 4;

Αναβάθμιση για Mazda CX-8

Ντεμπούτο για το Subaru WRX STI EJ20 Final Edition

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

περισσότερα »