• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Micra που για πρώτη φορά κρύβει κάτω από το καπό του τον 900άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο καίει και πόσο κοστίζει;

Ασφαλές, ευχάριστο, άνετο και αποτελεσματικό είναι στο δρόμο το Nissan Micra 0,9 T αποτελώντας ένα από τα πιο χαρισματικά μικρά και σε αυτό τον τομέα.

Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ παράλληλα δεν επιτρέπει αυξημένες κλίσεις υπό πίεση σε δρόμο με στροφές.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Nissan Micra.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Nissan Micra.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Nissan Micra.

Δοκιμή: Νέο Nissan Micra

Διαβάστηκε από 17801 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/6/2017

Πρώτη φορά… turbo! Το νέο Micra εφοδιάζεται για πρώτη φορά (και) με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, προσδίδοντας στο πολύ καλό σύνολο επιπλέον στοιχεία για να το επιλέξεις.

 
What is new
- Κινητήρας 0,9 λτ. 90 ίππων
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Aπό 13.490 ευρώ (με έκπτωση 600 ευρώ)

Η 5η γενιά του Micra λογίζεται ως η ολική επαναφορά της Nissan στην κατηγορία των μικρών αφού εκτός του πολύ καλού του χαρακτήρα, είναι εκσυγχρονισμένο και σύμφωνο με τα νέα δεδομένα της κατηγορίας, θέτοντας μάλιστα και το ίδιο αρκετά από αυτά. Με δάνειο αυτή τη φορά τον μικρό TCe κινητήρα της Renault και του «αδελφού» Clio, το Micra αποκτά την πρώτη στην ιστορία του υπερτροφοδοτούμενη βενζινοκίνητη έκδοσή του, την οποία και δοκιμάζουμε.
 
Από τα πιο όμορφα μικρά που κυκλοφορούν
Το νέο Nissan Micra  ξεχωρίζει με την ιδιαίτερα μοντέρνα και τολμηρή του σχεδίαση. Κύριο χαρακτηριστικό της αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός με τα LED φώτα ημέρας. Την παράσταση κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω και καταλήγει στα φωτιστικά σώματα πίσω. Aλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών και η μαύρη πινελιά στην πίσω κολώνα που «αφήνει» αιωρούμενη την οροφή. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Γιαννης

    Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία

      7
  • vg

    Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.

      5