Μία από τις σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό αφορά στη βελτίωση της φιλικότητας και της χρηστικότητας της οθόνης του infotainment. Κατά τα άλλα παραμένει αρκετά μοντέρνο με γουστόζικη σχεδίαση και καλά επίπεδα ποιότητας, ενώ από άποψη χώρων 4 ενήλικες θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις.

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

87.955 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2020)

Για 100 λόγους! Το Nissan Micra απέκτησε νέο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης 100 ίππων, σε χειροκίνητη και αυτόματη έκδοση, με σκοπό να τονίσει τις επιδόσεις του και να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου.

Η τρέχουσα, πέμπτη γενιά του Micra ενθουσίασε το κοινό με την ελκυστική σχεδίασή του, η οποία άλλαξε ριζικά την εικόνα που είχαμε για το μικρό μοντέλο της Nissan. Πλέον, σχεδόν δύο χρόνια μετά, η ιαπωνική φίρμα, ένεκα και των νέων κανονισμών ρύπων, εφοδιάζει το μοντέλο της με δύο νέα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ βενζίνης, με 100 και 117 ίππους, με το πρώτο, του οποίου τη δοκιμή θα διαβάσετε στο κείμενο, να αντικαθιστά το σύνολο των 90 ίππων από τον 900άρη κινητήρα και το δεύτερο να προσφέρει μια έξτρα επιλογή, εστιασμένη στις επιδόσεις. Πλέον το Micra, μετά από αυτές τις προσθήκες, αποκτά μια πλήρη γκάμα, αφού πέραν των προαναφερθέντων, εφοδιάζεται επίσης με ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα ενός λίτρου με 71 ίππους, καθώς και τον 1,5 λτ. πετρελαίου απόδοσης  90 ίππων.

Από 14.290 ευρώ η βασική έκδοση
Η τιμή διάθεσης του Micra, με τον νέο κινητήρα 100 ίππων ορίστηκε από 14.290 ευρώ, στο αρχικό επίπεδο εξοπλισμού Energy, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα βασικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. Εμείς θα προτιμούσαμε την αμέσως επόμενη έκδοση Acenta, η οποία με 600 ευρώ περισσότερα, προσφέρει κάποια έξτρα στοιχεία, όπως cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και το κυριότερο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και δυνατότητα διασύνδεσης με κινητό. Παράλληλα στις κορυφαίες εκδόσεις N-Connecta και Techna, θα συναντήσουμε και ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ένα στοιχείο που έλειπε από το ιαπωνικό μοντέλο.

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως όσοι επιθυμούν την έκδοση με το αυτόματο CVT κιβώτιο X-Tronic, η χρέωσή του είναι 1.060 ευρώ στην έκδοση Energy και 1.160 στην Acenta.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRANSPORTER
test center