Ο νέος 1.000άρης κινητήρας υιοθετεί αρκετές νέες τεχνολογίες, με σκοπό κατά κύριο λόγο να περιορίσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Κινητήρας: Πιο γραμμική λειτουργία με καλύτερες επιδόσεις

87.938 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2020)

Το νέο σύνολο του Micra με τον IG-T κινητήρα των 999 κ.εκ. τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της συμμαχίας (Renault-Nissan-Mitsubishi) και φέρει νέες τεχνολογίες, όπως ειδικής σχεδίασης διπλό κύκλωμα ψύξης στο μπλοκ, ηλεκτρικούς ενεργοποιητές στο τούρμπο, τη γνωστή ειδική επικάλυψη των κυλίνδρων που έχουμε ήδη «γνωρίσει» και στο GT-R για λιγότερες τριβές, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κεφαλή, ειδικούς ιμάντες, αλλά κι έναν σφυρήλατο, ατσάλινο στρόφαλο ειδικής σχεδίασης.

Συνολικά αποδίδει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. με 160 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.750 σ.α.λ., όντας κατά 10 ίππους και 20 Nm ροπής ισχυρότερος από τον 900άρη κινητήρα που αντικαθιστά. Αυτό που κάνει τη διαφορά ωστόσο, είναι η πιο γεμάτη απόδοση στις χαμηλές στροφές, αλλά και ο πιο «στρωτός» τρόπος που απλώνεται η ισχύς του, κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, όπου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, θα ανταποκριθεί στην πίεση του δεξιού  πεντάλ.

Από πλευράς επιδόσεων συγκριτικά με το σύνολο που αντικαθιστά είναι αισθητά βελτιωμένο σε επιτάχυνση από στάση, ωστόσο λόγω του μακρύτερου υστερεί ελάχιστα ρε ρεπρίζ. Αναλυτικότερα για το 0-100 θα χρειαστεί 10,7 δλ., για το 60-100 10,2 δλ. και για το 80-120 χλμ./ώρα 19,1 δλ. από 12,0, 9,4 και 18,0 δλ. αντίστοιχα που έκανε το μοτέρ των 900 κ.εκ..

Το θετικό σε αίσθηση κιβώτιο πέντε σχέσεων όπως είπαμε είναι μακρύ σε κλιμάκωση, με σκοπό να κρατήσει στα ίδια επίπεδα την κατανάλωση, παρά την αύξηση σε κυβισμό και ισχύ, κάτι που το καταφέρνει με την μέση τιμή της να είναι στα 6,4 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center