• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο σφιχτό αλλά και πιο ικανό τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου είναι το 4κίνητο Qashqai με τον 1,7 λτ. diesel κινητήρα.

Στο δρόμο: Λίγο διαφορετικό, πάντα ευχάριστο και πιο ικανό εκτός

Διαβάστηκε από 71451 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/5/2019
 

Το Nissan Qashqai γενικότερα άφησε πίσω του την «πλαδαρή» αίσθηση και παρουσιάζεται πιο ευχάριστο οδηγικά μετά την ανανέωσή του. Εδώ ωστόσο και σε συνδυασμό με τις 18ιντσες ζάντες της 4κίνητης έκδοσης, είναι αισθητά πιο σφιχτή η απόσβεση της ανάρτησης με αποτέλεσμα να υπολείπεται λίγο στην άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του, ιδιαίτερα από το πέρασμα από έντονες ανωμαλίες που αντιδρά λίγο ξερά. Από την άλλη έχει βελτιωμένη σταθερότητα και μπορεί να εκμεταλλευθεί τον ισχυρότερο κινητήρα για να κινηθεί πιο γρήγορα, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι σχετικά μικρές, ενώ αν επιλεχθεί το πρόγραμμα της αυτόματης 4κίνησης από τον σχετικό διακόπτη (σ.σ. επιλογές για εμπρός, αυτόματη και κλείδωμα τετρακίνησης) παρουσιάζει και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης.

Και πάλι ωστόσο ο χαρακτήρας του Qashqai δεν αλλάζει, δεν γίνεται δηλαδή πιο ενδιαφέρον, αφού αρχικά το τιμόνι αν και έχει καλή αμεσότητα, υπολείπεται σε αίσθηση, ενώ και το κιβώτιο δεν διακρίνεται για την άμεση μεταφορά της ισχύος στους τροχούς. Ως ένα από τα ελάχιστα 4κίνητα, το Nissan Qashqai σε αυτή την έκδοση με την απόσταση των 188 χλστ. από το έδαφος, το CVT κιβώτιο που εδώ βοηθάει και την έξυπνη τετρακίνηση, επιτρέπει την απροβλημάτιστη κίνησή του σε εκτός δρόμου διαδρομές. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια