Η βενζινοκίνητη έκδοση του Omoda 5 εφοδιάζεται με τον 1,6 λτ. υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που γνωρίσαμε και στο αδελφό αλλά και τετρακίνητο Jaecoo 7 (σ.σ. το Omoda 5 είναι διαθέσιμο μόνο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις) και όπως και σε αυτή την περίπτωση διακρίνεται για την μεστή του λειτουργία και την ικανότητά του να κινήσει αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1.530 κιλών, αλλά καταναλώνει περισσότερο από τα συνηθισμένα. Συγκεκριμένα το μοτέρ παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις μεσαίες στροφές και μεστή λειτουργία, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9 δλ., ενώ ο πολιτισμένος του χαρακτήρας συνεπικουρείται από το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει και το οποίο το βοηθάει και με την κλιμάκωσή του στις ρεπρίζ.
Αυτός ο πολιτισμένος του χαρακτήρας πάντως αλλάζει αν επιλέξεις το πρόγραμμα «Super Mode» το οποίο βάζει το μοτέρ και το κιβώτιο σε πιο επιθετική λειτουργία, το infotainment μπαίνει σε λειτουργία sport και σου «κλείνει» τη μουσική και το Omoda 5 μετατρέπεται σε ένα SUV που επιταχύνει απότομα και βίαια, κάτι που πέραν του οφέλους στις επιδόσεις δεν έχει καμία άλλη χρησιμότητα βέβαια. Σε κάθε περίπτωση, το σύνολο όπως και στην περίπτωση του Jaecoo 7, παρουσιάζει αυξημένες απαιτήσεις σε καύσιμο, με μέση τιμή κατανάλωσης τα 9,7 λτ./100 χλμ..