Tο 48V hybrid σύνολο του 208 ανεβάζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για τα άλογά του και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, ενώ την ίδια στιγμή είναι σημαντικά «ήσυχο».
Το ήπια υβριδικό σύστημα του 208 προέκυψε από την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα (29 ίππων και 55 Nm ροπής) στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων και κάποιες βελτιώσεις στο βενζινοκινητήρα 1.200 κ. εκ., με την απόδοση να ανακοινώνεται στους 110 ίππους και 205 Nm ροπής.
Tο 48V hybrid σύνολο του 208 ανεβάζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για τα άλογά του και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, ενώ την ίδια στιγμή είναι σημαντικά «ήσυχο».
Όπως είδαμε παραπάνω το 208 είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη (5,8 λτ./100 χλμ.). Αυτό οφείλεται στην ικανότητα του ηλεκτροκινητήρα να κινεί το 208, κατά βάση στο παρκάρισμα και στις εκκινήσεις, αποκόπτοντας τον βενζινοκινητήρα από τη διαδικασία. Παράλληλα ο ηλεκτροκινητήρας προφέρει και έξτρα boost, με αποτέλεσμα η ισχύς να αποδίδεται σε αρκετά χαμηλές στροφές, γεμίζοντας το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Έτσι, στην πράξη το σύνολο ανεβάζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για τα άλογά του και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, ενώ την ίδια στιγμή είναι σημαντικά «ήσυχος» μέσω και του αναβαθμισμένου επιπέδου ηχομόνωσης του 208. Φυσικά αυτό αποτυπώνεται και στις μετρήσεις των επιδόσεων, όπου η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 5,6 δλ. το 80-120 χλμ./ώρα στα 7,3 δλ..