Η τεχνολογία Seal Inside χρησιμοποιεί έναν ειδικό αφρό που μπορεί άμεσα να στεγανοποιεί οπές πλάτους μέχρι τεσσάρων χιλιοστών, καλύπτοντας σχεδόν το 85% όλων των ενδεχόμενων αιτιών απώλειας πίεσης.

Η τεχνολογία Seal Inside χρησιμοποιεί έναν ειδικό αφρό που μπορεί άμεσα να στεγανοποιεί οπές πλάτους μέχρι τεσσάρων χιλιοστών, καλύπτοντας σχεδόν το 85% όλων των ενδεχόμενων αιτιών απώλειας πίεσης.

Οι τεχνολογίες του νέου Pirelli C2

18.630 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2024)

Με Pirelli C2 «δουλεύει» καλύτερα το σύστημα Lane Assist σου

Το Pirelli C2 επιλέγεται (ανεξαρτήτως ιδιαίτερων χαρακτηριστικών) ως ελαστικό 1ης τοποθέτησης σε Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes, Volkswagen και Volvo. Σύμφωνα με την Pirelli, μάλιστα, η ανάπτυξη του νέου Cinturato έγινε σε συνεργασία με τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο μέσω virtual μοντέλων ελαστικών. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά μπορούν να ρυθμιστούν βέλτιστα ώστε να συνεργάζονται με τα υπάρχοντα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι τα συστήματα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Assist). Εάν συνδυαστούν με ένα «άγνωστο» ελαστικό, αυτά τα συστήματα πιθανώς να αναγκαστούν σε συνεχείς διορθώσεις, καθώς δεν είναι εξοικειωμένα με ιδιαίτερη σχεδιαστική φύση ελαστικού. Αντιθέτως, εάν το ίδιο αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα νέο Pirelli C2, με τη σήμανση που το διακρίνει ότι έχει κατασκευαστεί για τον συγκεκριμένο κατασκευαστή, το σύστημα Lane Departure του αυτοκινήτου δεν θα κάνει περιττές διορθώσεις.

Η τεχνολογία Elect για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Από εκεί και πέρα, ενδιαφέρον έχουν οι τεχνολογίες που εφαρμόζει η Pirelli στην νέα γενιά του C2. Καταρχάς, όταν φέρει τη σήμανση της τεχνολογίας «Elect», σημαίνει ότι προορίζεται για χρήση σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό προσδιορίζει τα ελαστικά Pirelli, που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για ηλεκτρικά και plug-in οχήματα υψηλών επιδόσεων, σύμφωνα με τη στρατηγική Perfect Fit (να ταιριάζει τέλεια-αρμονικά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε αυτοκινήτου). Η τεχνολογία Elect προβλέπεται σε 19άρια και 20άρια.

Run Flat & Seal Inside για να ταξιδεύεις ακόμη κι αν το λάστιχο κλατάρει

Κοινή στόχευση έχουν οι τεχνολογίες Run Flat και Seal Inside, που επιτρέπουν στους οδηγούς να συνεχίζουν το ταξίδι και μετά από κλατάρισμα του ελαστικού. Για την τεχνολογία Run Flat έχουμε μιλήσει ξανά. Είναι τα λάστιχα με τα οποία μπορείς να οδηγήσεις για μερικά χιλιόμετρα, ακόμη και αν έχουν «σκάσει» τα ελαστικά σου. Στην περίπτωση των Pirelli C2 έχουν ενισχυμένα πλευρικά τοιχώματα για την υποστήριξη του βάρους του αυτοκινήτου, λεπτομέρεια αντισταθμίζει πιθανή ταχεία απώλεια πίεσης. Είναι διαθέσιμα σε διαστάσεις 17, 18 και 19 ιντσών.
 
Όσον αφορά την Seal Inside τεχνολογία πρόκειται για ένα νέο σύστημα δομής ελαστικού που επιτρέπει τη συνέχιση της οδήγησης χωρίς απώλεια πίεσης ακόμα και μετά από διάτρηση του ελαστικού από εξωτερικό αντικείμενο. Χρησιμοποιεί έναν ειδικό αφρό που μπορεί άμεσα να στεγανοποιεί οπές πλάτους μέχρι τεσσάρων χιλιοστών, καλύπτοντας σχεδόν το 85% όλων των ενδεχόμενων αιτιών απώλειας πίεσης.

Σελίδα 1Το νέο Pirelli C2 έχει 7 μ. καλύτερο φρενάρισμα από το Cinturato P7
Σελίδα 2Νέο Pirelli C2: Ένα από τα καλύτερα 16άρια που δοκιμάσαμε ως σήμερα
Σελίδα 3Πού διαφέρει το 2ης γενιάς Pirelli 7C2 από το παλιό P7;
Σελίδα 4Οι τεχνολογίες του νέου Pirelli C2
Σελίδα 5Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
Mercedes
test center