Εντυπωσιακό το μπροστινό μέρος. Το μπλε λογότυπο αποκαλύπτει την υβριδική φύση του μοντέλου.

Στιβαρό πλαίσιο, πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και απολαυστικό στο δρόμο είναι το νέο Toyota C-HR HSD.

Στον τομέα των επιδόσεων τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό.

Δοκιμή: Toyota C-HR 1,8 HSD με 122 PS

321.640 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2018)

Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά. Είναι τυχαίο, άλλωστε, που η Toyota δεν το διαθέτει καν ως diesel; Ας το δούμε πιο αναλυτικά…

What is new
- 1,8 λτ. υβριδικό με 122 άλογα
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 25.050 ευρώ
 
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε, το μέλλον των μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρων είναι δυσοίωνο. Και αυτό γιατί εκπέμπουν NOx τα οποία για να εξουδετερωθούν θα πρέπει οι κατασκευαστές να ξοδέψουν πολλά λεφτά, τα οποία δεν το θέλουν! Αντιθέτως προτιμούν να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, βλ. ηλεκτρικά και υβριδικά (plug-in ή όχι), τα οποία αποτελούν σε κάποιο βαθμό το προπομπό τους και τη λύση. Τόσο για να πιαστούν τα νέα όρια ρύπων Euro7 που θα δούμε σε μερικά χρόνια, όσο και να ανταποκριθούν στις νέες μετρήσεις κατανάλωσης, οι οποίες δεν είναι εργοστασιακές, αλλά… αληθινές, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
 
Αιχμαλωτίζει το βλέμμα
Δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο νου βλέποντας από μακριά κιόλας το C-HR. Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό οφείλουμε ένα μπράβο σε αυτή. Όπως φαίνεται και στις εικόνες, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η κουπέ αισθητική του, η οποία πλάθεται με την έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές. Παράλληλα, το εμπρός μέρος με τα λεπτά φανάρια, τη μάσκα και τις τεράστιες εισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα είναι έτοιμο να σου χιμήξει, ενώ τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών και οι έντονες γραμμές χαμηλά υποδηλώνουν ρώμη και θάρρος. Όσο για το πίσω μέρος; Κουπέ, φουτουριστικό, λεπτεπίλεπτο, άγριο… Το Toyota C-HR –υποκειμενικά- μας αρέσει πολύ και δεν το κρύβουμε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως θα υπάρξουν κάποιοι που θα το… μισήσουν. Συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις να μην υπάρχει μέση οδός.
 
Από 25.050 ευρώ
Η τιμή του υβριδικού Toyota C-HR ξεκινά από τα 25.050 ευρώ, με τους αγοραστές να επωφελούνται του τρέχοντος προωθητικού προγράμματος και κρίνεται αρκετά καλή για το συνολικό πακέτο που παίρνεις στην αρχική έκδοση C-LUB, μιας και διαθέτει παραπάνω από τα βασικά. Η επόμενη, η C-ULT, ενσωματώνει μικρές διαφοροποιήσεις κυρίως στο αισθητικό κομμάτι όντας ακριβότερη κατά μόλις 750 ευρώ, με την τιμή να διαμορφώνεται στις 25.800 ευρώ. Τελευταίο και πλουσιότερο εξοπλιστικό σκαλοπάτι είναι η έκδοση C-HIC η οποία έχει μεταξύ άλλων ιονιστή αέρα με τεχνολογία Nanoe και σύστημα έξυπνης στάθμευσης η τιμή της οποίας, όμως, είναι αρκετά πιο τσουχτερή από 29.250 ευρώ, ήτοι σε 3.450 ευρώ περισσότερα από την αμέσως προηγούμενη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda