2 φωτογραφίες »

Οδηγώντας το νέο μικρό crossover της VW με τον εν λόγω κινητήρα εισπράττεις την εικόνα ενός οπωσδήποτε πιο ώριμου και πιο ολοκληρωμένου αυτοκινήτου.

Δοκιμή: VW T-Cross με 115 PS

167.401 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2020)

Φόρμα γυμναστικής: To Τ-Cross των 115 ίππων είναι ο γυμνασμένος αδερφός του αντίστοιχου των 95 ίππων. Πιο αθλητικός και πιο σωματώδης, πώς τα καταφέρνει όμως στα υπόλοιπα καθήκοντά του;

Σε όλα τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας οι εταιρείες του ομίλου VW έχουν την έκδοση των 95 και των 115 ίππων από τον 1.000άρη TSI κινητήρα. Και σε όλα τα ζευγάρια αυτά, είτε είναι κλασικό segment B μοντέλο, είτε είναι B-SUV η πιο ισχυρή από τις δύο εκδοχές είναι αυτή που πετυχαίνει την πιο καλή ισορροπία.

Το νέο T-Cross δεν αποτελεί εξαίρεση, ούτε σε ό,τι αφορά τη δομή της γκάμας ούτε και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά που προβάλει η κάθε έκδοση. Οδηγώντας το νέο μικρό crossover των Γερμανών με τον εν λόγω κινητήρα εισπράττεις την εικόνα ενός οπωσδήποτε πιο ώριμου και πιο ολοκληρωμένου αυτοκινήτου.

Χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι αλλάζει η εμφάνιση. Τα ιδιόμορφα φώτα πίσω με «γέφυρα» να διατρέχει όλο το πλάτος της πέμπτης πόρτας είναι το βασικό στοιχείο ταυτότητας μαζί με το επίσης αρκετά ξεχωριστό εμπρόσθιο. Και πρέπει να διακρίνει κανείς τις 17άρες (έξτρα) ζάντες για να αντιληφθεί ότι εδώ βρίσκεται η πιο ισχυρή έκδοση.

Η τιμή ξεκινά πάντως από τα 19.150 ευρώ και είναι ανταγωνιστική, αλλά με το DSG κιβώτιο που δοκιμάζουμε το επίπεδο οικονομικά ανεβαίνει κι άλλο και το T-Cross μπαίνει σε ένα πεδίο αρκετά πάνω από τα 20.000 ευρώ. Να σημειωθεί πάντως ότι το αυτόματο κιβώτιο σε αυτές τις λίγο πιο ισχυρές εκδόσεις τείνει να γίνει must και για τους υπόλοιπους παίκτες της κλάσης και συχνά είναι και στάνταρ.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
vw