Ακόμα και στις βαθιές λακκούβες, η ανάρτηση δεν κάνει θόρυβο και η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, κάνοντας ακόμα και τα πολύωρα ταξίδια με το Tiguan απόλαυση.

Κάπως τραχύς σε λειτουργία, αλλά δυνατός και «γεμάτος» ο 1,5 ΤSI Evo, που διαθέτει και τεχνολογία ACT για λειτουργία με 2 κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Κινητήρας: Δυνατός, αλλά όχι και τόσο οικονομικός

106.159 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2019)

Ο 1,5 TSI Evo (είναι πολύ περισσότερο από μια εξέλιξη του 1,4 TSI) με τα 150 άλογα και το σύστημα ACT -σε συνθήκες χαμηλού φορτίου απενεργοποιεί τους δύο κυλίνδρους για μεγαλύτερη οικονομία- συνδυάζεται στην περίπτωσή μας με το γνωστό διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 ταχυτήτων που μεταφέρει όλη την ισχύ στους δύο εμπρός τροχούς. Ο συνδυασμός προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα των 1.550 κιλών με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 9,5 δλ και τα 60-100 χλμ./ώρα με kickdown στο αυτόματο κιβώτιο σε 5,3”. Πέρα από τα νούμερα είναι και η αίσθηση πως το μοτέρ είναι μεν κάπως τραχύ σε λειτουργία, αλλά έχει δύναμη και γραμμική λειτουργία.

Ουσιαστικό όμως πρόβλημα είναι τελικά η κατανάλωση, που για να διατηρηθεί στα 9,0 λτ./100 χλμ πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός στην πίεση του γκαζιού. Δεν υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης με λειτουργία Eco, ούτε καταφέραμε να βρούμε τρόπο να βλέπουμε στον πίνακα οργάνων πότε ο κινητήρας λειτουργεί με 2 κυλίνδρους. Με αυτά τα δύο στοιχεία θα ήταν πιο εύκολο να επιτευχθεί χαμηλότερη μέση κατανάλωση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
KIA