• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όμορφο και μοντέρνο είναι το εσωτερικό του VW Polo, έχει μάλιστα κάποια στοιχεία και από το μεγαλύτερο Golf.

Η θήκη για το κινητό μπροστά από τον επιλογέα είναι όσο και όπως πρέπει για να βάλεις ένα σύγχρονο smart phone.

Κορυφαία η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (351 λίτρα).

Εσωτερικό: Πολύ καλή ποιότητα, μοντέρνα σχεδίαση

Διαβάστηκε από 41163 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2018
 

Όταν ανοίξαμε την πόρτα του Volkswagen Polo της δοκιμής και μπήκαμε στο εσωτερικό του η πρώτη εικόνα μας φάνηκε γνώριμη. Ο λόγος; Όχι επειδή το είχαμε οδηγήσει πριν ενάμιση μήνα στη Γερμανία, αλλά επειδή κάποια από τα στοιχεία του τα συναντούμε και στο μεγαλύτερο Golf. Φυσικά, αυτό δεν είναι αρνητικό… Όπως είπαμε και στην εισαγωγή, δίνει επιπλέον λάμψη Πιο αναλυτικά, λοιπόν, στην καμπίνα του νέου Polo μας άρεσε πάρα πολύ η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ -πραγματικά- η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι κορυφαία. Ok, στις πόρτες και χαμηλά στην κονσόλα υπάρχει σκληρό πλαστικό, όμως το ίδιο συμβαίνει και με την υπόλοιπη κατηγορία. Συνεχίζοντας, η εργονομία είναι απροβλημάτιστη αφού βρίσκεις τα πάντα αμέσως, ενώ η συνολική σχεδίαση καλαίσθητη (σ.σ. Είμαστε περίεργοι βέβαια πως θα είναι η βασική έκδοση Trendline). Τέλος, από το μοντέλο της δοκιμής έλειπε ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που είχαμε γνωρίσει στο εξωτερικό και έδινε μια high-tech εικόνα, αυτό όμως δεν επηρέασε κάπως τη θετική μας συνολική εντύπωση.

Χώροι: Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, άνετο για ψηλούς
Την πρώτη εικόνα για τους χώρους του VW Polo την είχαμε από το εξωτερικό, τώρα την επιβεβαιώσαμε. Το νέο VW Polo είναι άνετο και ευρύχωρο, από τα πιο ευρύχωρα μάλιστα της κατηγορίας. Μπροστά κάθεσαι άνετα, ενώ πίσω και ψηλός να είσαι -ακόμη και κοντά στα 1,90 μ.- δεν θα παραπονεθείς. Έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα (120 χλστ. είναι καλή μέτρηση) και το κεφάλι, το έδρανο είναι μεγάλο, ενώ καλή είναι και η κλίση της πλάτης του καθίσματος. Θα βολευτείς εύκολα, όπως και με τη θέση οδήγησης. Όσο τέλος για το πορτ-μπαγκάζ; Τα 351 λίτρα αποτελούν τιμή κορυφαία για την κατηγορία, ενώ ο διπλός πάτος θα βολέψει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »