• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το VW Polo στην έκδοση με τον 1.000άρη TSI κινητήρα ισχύος 95 ίππων και σας αναφέρουμε...

Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης στο νέο Volkswagen Polo. Πάτημα και απορροφητικότητα ανάρτησης θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Λεπτομέρειες από την εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Polo.

Λεπτομέρειες από την εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Polo.

Δοκιμή: Volkswagen Polo με 95 PS

Διαβάστηκε από 46143 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2018
 

Με το νέο VW Polo έκλεισε ο κύκλος παρουσιάσεων νέων μοντέλων στην κατηγορία. Το γερμανικό μικρό υπόσχεται να θέσει και πάλι τα δεδομένα σε αρκετούς τομείς. Θα το καταφέρει; Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.0 TSI των 95 ίππων.

What is new
- 6η γενιά Polo
- Με 1,0 TSI 95 ίππων
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Από 14.050 ευρώ

Μικρό Golf. Αυτή η φράση κλισέ έχει καθιερωθεί για το Polo μιας και σε κάθε του γενιά το γερμανικό μικρό δανειζόταν στοιχεία και από την εμφάνιση του Golf, αλλά και από τις τεχνολογίες του. Ως αποτέλεσμα της σύγκρισης αυτής, το Polo κέρδιζε σε λάμψη, ενώ κατάφερνε και ένα σημαντικό προβάδισμα απέναντι στον ανταγωνισμό (σ.σ. με την αξία του βέβαια). Πλέον όμως τα πράγματα στο segment B έχουν αγριέψει για τα καλά. Με το νέο, έκτης γενιάς VW Polo ουσιαστικά κλείνει ο μακρύς κύκλος παρουσιάσεων των νέων μοντέλων της κατηγορίας (σ.σ. σειρά παίρνουν τα μικρά και μικρομεσαία crossover) και ο νικητής -πιστέψτε μας- κρίνεται στις λεπτομέρειες. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, δεν ρίχνουμε ακόμη το γερμανικό μικρό στο λάκκο με τα φίδια (αναλυτική συγκριτική δοκιμή με όλον τον ανταγωνισμό της κατηγορίας θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος), αλλά κάνουμε την πρώτη αξιολόγησή του επί ελληνικού εδάφους. Και μάλιστα στην πιο ενδιαφέρουσα έκδοση κινητήρα, αυτήν με τον 1.000άρη κινητήρα των 95 ίππων, έχοντας ωστόσο στο μυαλό μας αναπόφευκτα και όλο τον ανταγωνισμό.

Από 14.050 ευρώ
Η τιμή του νέου VW Polo ξεκινάει από τα 14.050 ευρώ για την έκδοση Trendline με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 95 ίππων. Δεν είναι από τις ευκαιρίες της αγοράς (σ.σ. πάντοτε όμως το Polo κυμαινόταν πιο ψηλά τιμολογιακά από τον ανταγωνισμό), ενώ παρότι η έκδοση Trendline έχει κάποια high-lights (π.χ. σύστημα αναγνώρισης πεζών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος), έχει κάποιες ελλείψεις. Από την πλευρά μας θα επιλέγαμε την επόμενη έκδοση Comfortline στα 14.700 όπου θα βρείτε ζάντες αλουμινίου, cruise control και ηλεκτρικούς καθρέπτες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Η κίνηση στους δρόμους

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

Η «καρδιά» του αυτοκινήτου σου

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

To εσωτερικό της Porsche Taycan

Κινέζικο το νέο γρηγορότερο προσθιοκίνητο στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »