
25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3
Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών
Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS
Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;
Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2
Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel
Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια
Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση
Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!
Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές
Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!
Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !
SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!
FORD: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!
SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος
Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !
Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2019 - autotriti.gr
Το καλύτερο σε αυτή τη κατηγορία και με πολλά στοιχεία που βρίσκεις σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια; Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Το οτι εχει μικρη εγγειηση και ακριβα σερβις ανταλακτικα, αρα να σου φυγει στη πορεια κανα δεκαχιλιαρο ακομα γιατι δεν το λεει κανεις.
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση! Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;