Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης στο νέο Volkswagen Polo. Πάτημα και απορροφητικότητα ανάρτησης θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Στο δρόμο: Στιβαρό και αποτελεσματικό

69.566 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2018)

Οι ελληνικές λακκούβες και η γλιστερή άσφαλτος αποτελούν εμπόδια που επηρεάζουν σημαντικά την κρίση μας για την οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου. Στην προκειμένη περίπτωση όμως το νέο Volkswagen Polo φαίνεται να τα καταφέρνει με επιτυχία. Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση απορροφά τις λακκούβες και η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ όταν το πιέσεις αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικό. Δεν είναι απολαυστικό όπως π.χ. ένα Ford Fiesta, μπορεί όμως να το ακολουθήσει με άνεση σε μια στριφτερή διαδρομή στο βουνό. Αναλυτικότερα, το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και η κατευθυντικότητα καλή. Ένσταση έχουμε ωστόσο όσον αφορά στην επίδοση των φρένων (όχι την αίσθηση), αφού τα 39,5 μέτρα που χρειάστηκε για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι αρκετά πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
peugeot