Το τιμόνι έχει πιο μεστή από ποτέ αίσθηση, η κλίση σε καμία περίπτωση δεν είναι ανάλογη της μεγάλης απόστασης από το έδαφος και της άνεσης, ενώ το κράτημα είναι τονισμένο και τα φρένα δυνατά, στοιχεία που συντελούν σε μια συνολικά ουδέτερη και απόλυτα ασφαλή συμπεριφορά.
Με το που καθίσεις στο κάθισμα-πολυθρόνα του C5 Aircross, βρεις την ιδανική θέση οδήγησης (αυτό είναι πανεύκολο λόγω των πολλών σχετικών ρυθμίσεων) και αρχίσουν να κυλούν οι τροχού αντιλαμβάνεσαι άμεσα τη σπουδαία δουλειά που έχει γίνει στο στήσιμο του νέου C5 Aircross. Αρωγός η νέα πλατφόρμα, τα δεκάδες συστήματα υποβοήθησης του ανανεωμένου μοντέλου, μεταξύ των οποίων και η αυτόνομη οδήγηση δεύτερου επιπέδου, όσο και η εξαιρετική ανάρτηση χάρη στην πατέντα με τα Progressive Hydraulic Cushions. Στην πράξη, η ανάρτηση του νέου C5 Aircross «καταπίνει» τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων και λειαίνει με μαεστρία τις λακούβες, παρότι το μοντέλο της δοκιμής καθόταν σε τροχούς 19 ιντσών (έχοντας όμως έξυπνη διάσταση 225/55 με μπόλικο «ψωμί» στα πλαϊνά).
«Πατώντας» με σιγουρά σε πολύ φαρδιά μετατρόχια και με τον σωστό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος, ελέω των Progressive Hydraulic Cushions, το σύνολο διαχειρίζεται πολύ καλά τον όγκο και το βάρος του.
Βάζοντας στην εξίσωση το χαμηλό επίπεδο θορύβου από αέρα και κύλιση (65,1 db στα 100 χλμ./ώρα και 66,9 στα 120 είναι νούμερα premium ηλεκτρικού), καθώς και τα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort (κλιματιζόμενα και με μασάζ στο μοντέλο της δοκιμής), ακόμα και μετά από πολύωρες διαδρομές θα βγεις ατσαλάκωτος μέσα από το C5 Aircross. Mάλιστα, παρά την έμφαση στην άνεση το C5 Aircross δεν έχει «πλαδαρή» αίσθηση. Του εναντίον μάλιστα. «Πατώντας» με σιγουρά σε πολύ φαρδιά μετατρόχια (1.630 χλστ. μπροστά και 1.631 χλστ. πίσω) και με τον σωστό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος, ελέω των Progressive Hydraulic Cushions, το σύνολο διαχειρίζεται πολύ καλά τον όγκο και το βάρος του.
Το τιμόνι έχει πιο μεστή από ποτέ αίσθηση, η κλίση σε καμία περίπτωση δεν είναι ανάλογη της μεγάλης απόστασης από το έδαφος και της άνεσης, ενώ το κράτημα είναι τονισμένο και τα φρένα δυνατά και ανθεκτικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,1 μ.), στοιχεία που συντελούν σε μια συνολικά ουδέτερη και απόλυτα ασφαλή συμπεριφορά, ακόμα και όταν το παρακάνεις σε σφικτές διαδρομές με στροφές. Σε αστικό περιβάλλον δεν είναι μόνο το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί ως αγχολυτικό, αλλά και η απρόσμενη (για το μέγεθος) ευελιξία, που προκύπτει από τον συγκρατημένο κύκλο στροφής των 10,7 μέτρων, ενώ στην όλη αίσθηση συνεισφέρει και η αμφιθεατρική θέση οδήγησης.