
Πολύ κομψό, αλλά κυρίως στιβαρό και καλοφτιαγμένο είναι το μοντέρνο εσωτερικό του νέου C5 Aircross, που έχει σχεδιαστεί με τις αρχές της αρχιτεκτονικής C-Zen Lounge της μάρκας.
Πολύ κομψό, αλλά κυρίως στιβαρό και καλοφτιαγμένο είναι το μοντέρνο εσωτερικό του νέου C5 Aircross, που έχει σχεδιαστεί με τις αρχές της αρχιτεκτονικής C-Zen Lounge της μάρκας. Ξεχωρίζει το «Sofa Design», ένα οριζόντιο ταμπλό που δημιουργεί μια ενιαία επιφάνεια και συνδυάζεται όμορφα με τον διαμορφούμενο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών μπροστά από τον οδηγό και εκτεταμένο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά καλοφινιρισμένα, ενώ όλη η μετωπική επιφάνεια του ταμπλό έχει υφασμάτινη επένδυση.

Την παράσταση πάντως κλέβει η Waterfall, η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής HD που έχει προσφέρει ποτέ η Citroen.
Την παράσταση πάντως κλέβει η Waterfall, η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής HD που έχει προσφέρει ποτέ η Citroen και η οποία είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη: Εξαιρετική ευκρίνεια, γρήγορη απόκριση, εύχρηστο interface για το τελευταίας γενιάς infotainment της Citroën (υπάρχουν και απτικοί διακόπτες για τον κλιματισμό και ροδέλα για την ρύθμιση της έντασης στον ήχο), που έχει φωνητικές εντολές και περιλαμβάνει τη συνδεδεμένη τρισδιάστατη πλοήγηση και ένα πλήρες ηχοσύστημα. Στον βασικό εξοπλισμό τα Apple CarPlay και Android Auto, με δύο smartphone να συνδέονται ταυτόχρονα μέσω Bluetooth και να φορτίζονται από ασύρματο φορτιστή 15W στην κεντρική κονσόλα, ενώ από τα έξτρα του μοντέλου δοκιμής μας άρεσε το Head Up Display επαυξημένης πραγματικότητας. Κάτω από την κεντρική κονσόλα υπάρχουν ποτηροθήκες και μικρός αποθηκευτικός χώρος, ένας από τους πολλούς με συνολική χωρητικότητα 40 λίτρων, που σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα είναι ρεκόρ στην κατηγορία.
Η φαρδιά καμπίνα δίνει αμέσως μια αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, στοιχεία που τονίζονται από τα καθίσματα-πολυθρόνες, τύπου advanced comfort και την φαρδιά κεντρική κονσόλα, στην οποία φιλοξενείται ο minimal επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου. Kαι αν το προηγούμενο C5 Aircross ήταν ευρύχωρο, το νέο με το μεταξόνιο έχει να διευρυνθεί στα 2.784 χλστ. (+60) θυμίζει... διαμέρισμα. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ο χώρος για τα γόνατα πίσω είναι πλέον στα 21 εκατ. (+5), ενώ ο χώρος για τα κεφάλια είναι κορυφαίος στην κατηγορία με 12 εκατ. (+8). Συνδυαστικά με το ικανό φάρδος 5 μεγαλόσωμοι ενήλικες θα βολευτούν με άνεση. Μάλιστα οι πλάτες στα πίσω καθίσματα ανακλίνονται μεταξύ 21° και 33° για ιδανική στάση σώματος, ιδιαίτερα σε μεγάλα ταξίδια, αν και θα θέλαμε παράλληλα το συρόμενο κάθισμα του προηγούμενου.
Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών των 651 λίτρων (φτάνει τα 1.985 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων), ο οποίος έχει εντελώς κανονικό σχήμα, διπλό πάτο, παροχή ρεύματος 12V και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Η κορυφαία έκδοση Max της δοκιμής έχει ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας.
| Σελίδα 1 | 1η Δοκιμή: Νέο Citroen C5 Aircross -Μεγαλύτερη αξία, χαμηλότερη τιμή |
| Σελίδα 2 | Εμφανιση, εξοπλισμός, τιμή |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Κομψό, καλοφτιαγμένο και άνετο σαν σαλόνι |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει ικανοποιητικές επιδόσεις και καίει σαν μικρότερο SUV |
| Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ανεση για σεμινάριο χωρίς θυσία της ευχάριστης οδήγησης |
| Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
