ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι τα 1.400άρια ντίζελ πιο δελεαστικά από τα 1.600άρια λόγω κυβισμού;

Είναι τα 1.400άρια ντίζελ πιο δελεαστικά από τα 1.600άρια λόγω κυβισμού;

Είναι τα 1.400άρια ντίζελ πιο δελεαστικά από τα 1.600άρια λόγω κυβισμού;

6.731 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2014)

Μπορεί τα 1.600 κυβικά να είναι σήμερα ο κυβισμός που επικρατεί στα μικρομεσαία ντίζελ, όμως υπάρχουν στην αγορά πετρελαιοκινητήρες στην ίδια κατηγορία με λιγότερα κυβικά. Εσείς βρίσκετε τα 1,4 και 1,5 ντίζελ πιο δελεαστικά από τα 1.600άρια;

autotriti team

Με την απότομη είσοδο του ντίζελ στην ελληνική αγορά δεν υπήρξε χρόνος για συστάσεις. Πέσαμε πάνω σε μοτέρ που δεν ξέραμε, επιδόσεις που δεν γνωρίζαμε και χαρακτηριστικά που μας ήταν άγνωστα. Το μόνο που καταλάβαμε αμέσως ήταν η κατανάλωση.Ισχύει όμως στο ντίζελ το «όσο λιγότερο τόσο καλύτερο»; Τουλάχιστον σε θέμα κατανάλωσης; Δεν αγοράζει κανείς ντίζελ αν δεν τον ενδιαφέρει η κατανάλωση, οπότε η εξερεύνηση της αγοράς για το μοτέρ με την απολύτως μικρότερη έγινε από μόνη της ένα σαφάρι. Με τους κυβισμούς όμως; Τι γίνεται;Εκτός από τα 1.600 κυβικά που φοράνε τα περισσότερα μικρομεσαία, υπάρχουν και λιγότερα. Όχι στις ίδιες μάρκες, αφού το κόστος εξέλιξης ενός πετρελαιοκινητήρα είναι τεράστιο και δύσκολα ο ίδιος κατασκευαστής θα έχει περισσότερους από έναν κυβισμό κάτω από τα 2 λίτρα σε ντίζελ.Κάποιοι όμως έχουν. Όχι γιατί είναι χουβαρντάδες, αλλά γιατί έχουν ανάγκη από μοτέρ σε δύο βασικά μοντέλα τους, ένα μικρό και ένα μικρομεσαίο. Κάποιοι άλλοι πάλι, κάνουν την ίδια δουλειά μοιράζοντας τη διαφορά στη μέση. Και έτσι, εκεί που η VW έχει για παράδειγμα 1,2 στα μικρά και 1,6 στα μικρομεσαία και η Peuget με τη Citroen 1,4 και 1,6 αντίστοιχα, η Toyota κάνει δουλειά με ένα 1,4 ντίζελ που χτυπάει και στις δύο κατηγορίες.Κia και Hyundai, από την άλλη, έχουν ακόμη περισσότερα μοτέρ ντίζελ. 1,1 στα μικρά και μίνι, 1,4 και 1,6 στα μικρομεσαία, ενώ υπάρχει και ένα 1,7 για τα SUV του ομίλου.Η Fiat επίσης διαθέτει 1,3 και 1,6 ενώ το πρώτο χρησιμοποιείται και από άλλους κατασκευαστές, όπως η Opel που το προσφέρει τόσο στο Corsa όσο και στο Astra.Με δύο μοτέρ «παίζει» και η Νissan με την αδελφή Renault. Πολύ κοντά σε κυβισμό, 1,5 και 1,6 αλλά με σαφώς διαφορετική τοποθέτηση, το πρώτο για την απολύτως μικρότερη οικονομία, ενώ το δεύτερο συνδυάζει και επιδόσεις.Εσάς όμως τι σας λέει ο κυβισμός στα ντίζελ; Είναι τα μικρότερα ντίζελ πιο δελεαστικά λόγω τιμής, κατανάλωσης, ή λόγω του φόβου του κυβισμού; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN