• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, κόστος service και καυσίμου και τόσα άλλα έξοδα που έρχονται μετά την αγορά.

Έξοδα μετά την αγορά. Πόσο σημαντικά είναι;

Διαβάστηκε από 3080 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2019
 

Πόσο σημαντικά για εσάς είναι τα έξοδα μετά την αγορά; Τα βάζετε κάτω σε βάθος χρόνου πριν κάνετε την τελική επιλογή;


Όταν αγοράζεις με leasing, τα μόνα έξοδα που έχεις να σκεφτείς είναι η μηνιαία δόση και η βενζίνη που θα βάζεις. Service, ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, λάστιχα, μέχρι και απρογραμμάτιστες φθορές, όλα είναι πληρωμένα.
 
Όταν όμως αγοράζεις ως πελάτης λιανικής, τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Αρχικά δεν αγοράζεις με την προοπτική να αλλάξεις το αυτοκίνητο σε 3-4 χρόνια. Και έπειτα, επειδή πληρώνεις τα πάντα από τη τσέπη σου, κάνεις τους υπολογισμούς σε βάθος χρόνου.

Ποια είναι όμως τα πάγια έξοδα που πρέπει να υπολογίσεις και τι διαφορές μπορούν να προκύψουν από μοντέλο σε μοντέλο; Παρακάτω θα αναφερθούμε στην κατηγορία των μικρών.
  1. Τέλη κυκλοφορίας. Αυτά προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ένα μοντέλο που δεν πληρώνει τέλη (π.χ. ένα diesel, ένα υβριδικό ή ένα CNG έχει γύρω στα 120 ευρώ το χρόνο όφελος. Αυτό σημαίνει 600 ευρώ στην 5ετία.
  2. Ασφάλιση αυτοκινήτου. Εξαρτάται από το πακέτο και την ασφαλιστική εταιρεία που θα επιλέξεις. Οι διαφορές εδώ είναι μικρές, επομένως δεν χρειάζεται να πάρεις χαρτί και μολύβι.
  3. Κόστος βενζίνης. Εδώ όμως πάρτε χαρτί και μολύβι και συμβουλευτείτε τα τεστ πραγματικής κατανάλωσης του AutoΤρίτη. Για παράδειγμα, τα πρώτα δύο σε πωλήσεις μικρά μοντέλα έχουν διαφορά 1,5 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα. Συγκεκριμένα, το Toyota Yaris 1,0 VVTi με τα 72 άλογα καίει 5,3 λτ./100 χλμ., ενώ το Opel Corsa 1,4 των 90 PS 6,8 λτ./100 χλμ.. Αυτό σημαίνει 225 ευρώ το χρόνο ή 1.125 ευρώ στην 5ετία
  4. Κόστος service. Aλλος ένας τομέας στον οποίο υπάρχουν διαφορές. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που κάναμε για την κατηγορία των μικρών, το κόστος service μπορεί να διαφέρει ακόμη και 600 ευρώ στην 5ετία.
Βλέπουμε δηλαδή ότι από μοντέλο σε μοντέλο μπορούν να προκύψουν σημαντικές διαφορές, και ένα αυτοκίνητο που είναι ακριβότερο στην αρχική τιμή καταλόγου, εν τέλει αν ρεφάρει αυτή τη διαφορά σε βάθος 5ετίας.
 
Βέβαια, όλα τα παραπάνω έξοδα έρχονται σταδιακά, σαν δόσεις, και σε πολλούς δεν «φαίνονται». Εσείς όμως τι τύπος αγοραστή είστε; Δίνετε σημασία στα έξοδα μετά την αγορά ή όχι;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια