• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Επεισοδιακό το πρώτο GP Τοσκάνης

1.727 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2020

Συγκρούσεις, εγκαταλείψεις, δύο κόκκινες σημαίες και προβλήματα! Αυτός είναι ο απολογισμός του πρώτου GP Τοσκάνης, στο οποίο ο Χάμιλτον πήρε τη νίκη μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα. Κακή μέρα για τη Ferrari που σήμερα συμπλήρωσε 1.000 αγώνες F1.


Με το... αριστερό ξεκίνησε την ιστορία του το Grand Prix Τοσκάνης στην πίστα του Μουτζέλο, καθώς από τον πρώτο κιόλας γύρο ξεκίνησαν οι εγκαταλείψεις. Ο Μαξ Φερστάπεν άνοιξε το χορό, αφού είχε έξοδο και κατέληξε να κολλήσει στα χαλίκια, ενώ παρόμοια τύχη είχε και ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Πιέρ Γκασλί. Έπειτα, στον έκτο γύρο μετά από επανεκκίνηση, αφού νωρίτερα είχε βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας, έγινε μια μεγάλη καραμπόλα στη γραμμή εκκίνησης που έθεσε εκτός δράσης τους Τζιοβινάζι, Σάινθ, Λατιφί και Μάγκνουσεν. Επόμενος στη λίστα, ο Εστεμπάν Οκόν, ο οποίος προδώθηκε από υπερθέρμανση στα φρένα του μονοθεσίου του.
Δείτε στο βίντεο όλες τις συγκρούσεις, αλλά και την μεγάλη καραμπόλα που οδήγησε στις εγκαταλείψεις:

Μετά το χάος των πρώτων δέκα γύρω ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι με τις Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας στο 1-2 και την Ferrari του Λεκλέρκ στην τρίτη θέση. Βέβαια, ο Μονεγάσκος δεν έμεινε και για πολύ εκεί καθώς στον 18ο γύρο τον προσπέρασε ο Στρολ, ενώ στον 21ο είδε τους Αλμπον και Πέρεθ να τον αφήνουν πίσω. Μετά από έντονες διαμαρτυρίες για τα ελαστικά του, μπήκε στα pits και επέστρεψε στην 13η θέση. Καθόλου καλή μέρα για την Scuderia Ferrari, η οποία σήμερα συμπλήρωσε 1.000 αγώνες στη Formula 1.

Πίσω από τον μόνιμα πρωτοπόρο Χάμιλτον, ο οποίος πήρε την 90η νίκη της καριέρας του, ακολουθούμενος από τον teammate του, Μπότας, βρέθηκε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος έδωσε σκληρές μάχες με τον Λανς Στρολ μέχρι τον 44ο γύρο, όταν σε μία εξ αυτών ο πιλότος της Racing Point είχε έξοδο καταστρέφοντας το μονοθέσιό του. Ξανά κόκκινη σημαία και αυτοκίνητο ασφαλείας με τα μονοθέσια να οδηγούνται στα pits και 15 γύρους να απομένουν. Σημειώστε ότι τελευταία φορά που βγήκαν κόκκινες σημαίες δύο φορές σε έναν αγώνα ήταν το 2016 στο GP Βραζιλίας.

Μετά τη δεύτερη επανεκκίνηση, η Mercedes διατήρησε το 1-2, αλλά ο Ρικιάρντο έχασε την τρίτη θέση από τον Αλεξάντερ Αλμπόν, ο οποίος πίεσε μάλιστα τον Μπότας για το ασημένιο, αν και δεν κατάφερε κάτι περισσότερο.
 
  1.