ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς πως αντιλαμβάνεστε τη στιγμή που πρέπει να αλλάξετε λάστιχα;

Εσείς πως αντιλαμβάνεστε τη στιγμή που πρέπει να αλλάξετε λάστιχα;

Εσείς πως αντιλαμβάνεστε τη στιγμή που πρέπει να αλλάξετε λάστιχα;

8.889 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2014)

Ποιο είναι το κριτήριο με το οποίο αποφασίζετε ότι το αυτοκίνητό σας χρειάζεται νέα ελαστικά; Το βάθος του πέλματος; Η ηλικία ή τα χιλιόμετρά τους; Η ποιότητα της γόμμας; Και τελικά ποιόν ρωτάτε;

autotriti team

Μήπως οι οικονομικές δυσκολίες άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο εξετάζετε την κατάσταση των ελαστικών σας; Έρευνα στην Γαλλία έδειξε ότι η ύφεση έφερε αλλαγή στα «στάνταρ» με τα οποία θεωρούμε ένα λάστιχο παλιό, ή φθαρμένο. Υπήρξε, δηλαδή, μία στροφή προς το γνωμικό «όσο κρατάει αέρα είναι μια χαρά». Είναι όμως μια χαρά; 
Σίγουρα εκείνες οι 17άρες με το 45άρι προφίλ που ζαχάρωνες όταν αγόρασες το αυτοκίνητό σου είναι φετίχ. Όταν όμως ήρθε ή ώρα να αλλάξεις λάστιχα κατάλαβες πως σε σχέση με τις 16άρες ζάντες που είχε η απλή έκδοση, οι 17άρες θέλουν σχεδόν 70 ευρώ πιο ακριβό ελαστικό η κάθε μία. Το σύνολο μπορεί να ξεπεράσει και τα 300 ευρώ σε διαφορά, όσο σχεδόν θα έδινες για μία τετράδα για τις «βαρετές» κατά τα άλλα 16άρες. 
Η απότομη αλλαγή στα οικονομικά έφερε πολύ κόσμο σε δυσκολία να αντεπεξέλθει σε απαιτήσεις επιλογών που είχε κάνει σε πολύ διαφορετικές συνθήκες. Είναι όμως λόγος αυτός να πέσουν τα στάνταρ σε ότι αφορά τον πρώτο παράγοντα υπεύθυνο για την ασφάλειά μας στην άσφαλτο: εκεί που πατάει το αυτοκίνητο πάνω της, τα λάστιχα; 
Μπορεί λοιπόν το νόμιμο να είναι 1,6 χιλιοστά βάθος πέλματος, όμως η «φαλακρότητα» των ελληνικών δρόμων σημαίνει πως αντίθετα με την άλλη Ευρώπη που έχει οδοστρώματα υψηλής τριβής, στην Ελλάδα τα λάστιχα δεν φθείρονται τόσο πολύ. Αυτό που παθαίνουν είναι ότι παλιώνουν. «Καίγονται» όπως έλεγαν παλιότερα, εννοώντας πως η γόμμα ξεραίνεται και χάνει την δυνατότητα πρόσφυσης. 
Έτσι λοιπόν είναι συχνό να βλέπεις αυτοκίνητα με λάστιχα που έχουν ακόμη «ψωμί», είναι όμως τελείως άχρηστα από πλευράς γόμμας. Που σημαίνει πως γλιστράνε, με αποτέλεσμα μεγάλη αύξηση απόστασης φρεναρίσματος (και συνεχή εμπλοκή του ΑΒS), συχνό σπινάρισμα, και, ακόμη χειρότερα, αδυναμία λειτουργίας του συστήματος ευστάθειας αφού το φρενάρισμα σε έναν τροχό θα επιφέρει περαιτέρω γλίστρημα. 
Το θέμα είναι, σας το είπε κανείς ότι τα λάστιχά σας είναι για πέταμα; Από τη μία τα συνεργεία που δεν έχουν όφελος από την αντικατάστασή τους δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τους πελάτες τους, από την άλλη τα καταστήματα ελαστικών δεν τα πιστεύετε γιατί «θέλουν να πουλήσουν». Τελικά ποιος αποφασίζει για την ασφάλειά σας;
Τι λέτε λοιπόν; Έχετε αλλάξει το πώς βλέπετε τη φθορά των ελαστικών σας; Βασίζεστε περισσότερο στο βάθος του πέλματος γιατί «βολεύει» οικονομικά; Και τελικά ποιόν ρωτάτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN