
Στην Ελλάδα όμως υπάρχουν ενστάσεις για το αν πρέπει τα καύσιμα να πωλούνται και από τα σούπερ μάρκετ. Εσείς τι άποψη έχετε;
Εσείς τι άποψη έχετε για την πώληση καυσίμων από τα σούπερ μάρκετ;
4.677 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2014)
Στην υπόλοιπη Ευρώπη το βενζινάδικο είναι το ίδιο κοινότυπο στο σούπερ μάρκετ, όσο το τμήμα με τα αλλαντικά, τα τυριά και το κρέας. Στην Ελλάδα όμως υπάρχουν ενστάσεις για το αν πρέπει τα καύσιμα να πωλούνται και από τα σούπερ μάρκετ. Εσείς τι άποψη έχετε;
autotriti team
Εκτός αυτού, τα σούπερ μάρκετ, αποτέλεσαν σε αγορές όπως η Βρετανική και η Γαλλική, τον πιο εύκολο τρόπο εξαφάνισης φαινομένων νοθείας. Η πίεση προήλθε από το γεγονός ότι αν ένα πρατήριο ενός σούπερ μάρκετ βρεθεί να νοθεύει το καύσιμο ή να παραποιεί την ποσότητα, τότε ολόκληρη η αλυσίδα χάνει την άδεια. Τεράστια ζημιά για μία μεγάλη εταιρεία.
Φυσικά η διάθεση καυσίμων στα σούπερ μάρκετ είχε αντίκτυπο στην υπόλοιπη αγορά. Όπως σήμερα υπάρχουν λιγότερα καταστήματα αλλαντικών και τυριών, ενώ είναι σαφώς λιγότερα τα μανάβικα και τα χασάπικα σε σχέση με 20 χρόνια πριν, έτσι και τα ιδιωτικά πρατήρια καυσίμων θα λιγοστέψουν όταν η πώληση επεκταθεί στα σούπερ μάρκετ.
Το ερώτημα είναι τι θα χάσει από αυτό ο καταναλωτής. Αυτό που χάνει πάντα όταν από τον καταστηματάρχη η επαφή μεταβιβάζεται σε έναν απλό υπάλληλο. Το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει το ελληνικό πρατήριο δεν υπάρχει σε άλλες χώρες. Το καύσιμο πρέπει να το βάλεις μόνος σου, κανείς δεν σου καθαρίζει το παρμπρίζ, ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί κανείς να σου κοιτάξει τα λάστιχα ή τα λάδια.
Τα πρατήρια στην Ελλάδα λειτουργούν και ως μικρά κέντρα σέρβις, είτε με την αλλαγή λαδιών και άλλων αναλωσίμων, αλλά και με το φθηνότερο πλύσιμο αυτοκινήτου στην Ευρώπη που παρέχουν. Ειδικά δεδομένου ότι δεν χρειάζεται να το πλύνεις μόνος σού όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες.
Τι θα κερδίσει ο καταναλωτής; Φθηνότερα καύσιμα, πιθανότατα, ίσως πιο σίγουρα σε ποιότητα και ποσότητα, αν ισχύσει το καθεστώς του εξωτερικού. Το ερώτημα είναι εσείς τι προτιμάτε; Πως βλέπετε το ενδεχόμενο πώλησης καυσίμων στα σούπερ μάρκετ;
Και παλαιότερα είχε γίνει αυτό από την εταιρεία κόντινεντ, σημερινή καρφούρ, δεν είναι κάτι το νέο, κ.τ.λ.Και ο διαμαντής μασούτης έχει κάποια πρατήρια, που βρίσκεται στα βόρεια της Ελλάδος.
Θυμάμαι στα τότε κόντινεντ, δεν ήταν και η καλύτερη ποιότητα καυσίμων που είχε αλλά ήταν φθηνή.Τα ίδια γίνονται και στα υποτίθεται, κανονικά βενζινάδικα, με την ντεμέκ 100άρα αμόλυβδη, κ.τ.λ. οπότε τι φταίνε οι όποιοι μασούτηδες;
Επειδή με τις οδηγίες τύπου μπολκενστάϊν θα μπερδευτούν τα πάντα και όπως και γίνεται, δεν είμαι υπέρ αυτής της λύσης και οδήγησης της οικονομίας.Καθείς ας σκεφτεί και ας αναλάβει τις ευθύνες του.
Συμφωνώ με την πώληση καυσίμων από τα σουπερμάρκετ, όπως και κάθε άλλη λύση που θα ρίξει τις τιμές στον καταναλωτή. Η γνώμη μου είναι ότι πρώτη προτεραιότητα πρέπει να έχει το συμφέρον του καταναλωτή και όχι του κάθε επαγγελματία. Ο καταναλωτής είναι συνήθως ο πιό αδύναμος οικονομικά, ενώ ο επαγγελματίας ο πιό ισχυρός. Επίσης σε ότι αφορά αυτό που λέτε ότι η αγορά μεγάλης ποσότητας καυσίμων θα ρίξει τις τιμές, στα σουπερμάρκετ, αυτό νομίζω ότι θα μπορούσε να ισχύσει και για τους βενζινοπώλες, αν συμφωνούσαν να συνεταιριστούν πρατήρια της ίδιας μάρκας και να αγοράζουν μαζικά μεγάλες ποσότητες.
Τα δωσαμε ολα στα super market η... βενζινη μας εμεινε! Βιβλια, ψωμια, τσιγαρα κ.τ.λ. τα εχουμε ηδη δει και στην αμφιβολη ποιοτητα τους αλλα και στις αλμυρες τιμες τους. Οσο για τα καυσιμα η νοθεια ζει και βασιλευει παντου στην Ελλαδα στο δικτυο πρατηριων γιατι να μην υπαρχει και στο δικτυο των super market? Ακομη και τωρα παρα τις προσπαθειες του αρμοδιου υπουργειου τα γνωστα... βενζιναδικα της Αττικης συνεχιζουν να πωλουν βενζινη-μαζουτ απο τον προμηθευτη! Με το ιδιο λοιπον συστημα θα γινει και στις αλυσιδες super market. Μειονεκτημα το περιορισμενο ωραριο σε σχεση με τα πρατηρια οπως επισης οι... ουρες που θα δημιουργουνται για να... φουλαρουμε ολοι μας με...20 ευρω! Οσο για την... περιποιηση των πελατων στα ελληνικα πρατηρια ειναι ανυπαρκτη καθως το 90% των αλλοδαπων εργαζομενων δεν ασχολειται με τιποτε αλλο παρα με την πληρωση του ρεζερβουαρ! Αν θελεις κατι αλλο απλα... πληρωνεις. Επισης η τιμη δεν προκειται να μειωθει στις αλυσιδες διοτι αυτη διαμορφωνεται απο το καρτελ των διυλιστηριων, τις παγκοσμιες αγορες και τους ελλεεινους ελληνικους υπερογκους φορους που δεν συναντουνται πουθενα σε αλλη χωρα παγκοσμιως!
αναφέρετε:....Η πίεση προήλθε από το γεγονός ότι αν ένα πρατήριο ενός σούπερ μάρκετ βρεθεί να νοθεύει το καύσιμο ή να παραποιεί την ποσότητα, τότε ολόκληρη η αλυσίδα χάνει την άδεια. Τεράστια ζημιά για μία μεγάλη εταιρεία......Στο Ελλαδιστάν της σαπιλας όμως η μεγάλη εταιρία "θα τα βρει" με τους ελεγκτές και μεις θα συνεχίζουμε να βάζουμε λάσπη 55 οκτανίων στα ντεπόζιτά μας......με την ίδια τιμή και ακριβότερα απο ότι τώρα.....προσωπικά μακάρι να βάζαμε καυσιμα μονοι μας όπως στο εξωτερικό...και καλύτερα να πλενεις τα τζαμια μονο σου γιατι όταν μου έγδαρε ο Πακιστανός το παμπριζ με το σιδερο της ξεφτισμένης βουρτσας το πληρωσα χρυσο το πλυσιμο.....
Δεν διαφωνώ καταρχήν αν με αυτό τον τρόπο ενισχυθεί ο ανταγωνισμός και πέσουν οι τιμές αλλά φοβάμαι ότι ΠΑΝΤΟΥ ισχύει το ρητό: ή παπάς παπας ή ζευγάς ζευγας. Με τη λογική αυτή θα μπορούσαν π.χ και τα κομμωτήρια να πουλάνε οπτικά είδη. Απλά θεωρώ ότι επειδή θα είναι δευτερεύουσα εμπορική δραστηριότητα, πιθανόν να μην υπάρχει επαρκής εποπτεία στην διατήρηση της ποιότητας του καυσίμου π.χ σιγά μη καθίσει ή χωλοσκάσει για να ελεγχει ο πιθανότατα δύστυχος αλλοδαπός υπάλληλος την στεγανότητα των αγωγών διοχέτευσης καυσίμου προς τις δεξαμενές, την καθαριότητα των τελευταίων ή τον αριθμό των οκτανίων του καυσίμου. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ απλά αν ξεμένεις κάποτε και θες ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΑΥΣΙΜΟ να πας σπιτι σου ή να κάνεις μη απιτητικές διαδρομες αλλά ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΤΑΝ το πανάκριβο τουρμπάτο αμαξι του π.χ Mercedes BMW για να φουλάρει και να κάνει ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ Η ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΑΞΙΔΙ με σκληρες συνθήκες για τον κινητήρα π.χ ΚΑΥΣΩΝΑ με την 100άρα ή και 95 άρα του...ΜΑΣΟΥΤΗ;;;;
Κατα τη γνώμη μου η πώληση υγρών καυσίμων θα πρέπει να γίνεται από οποιονδήποτε το επιθυμεί αρκεί η διακίνηση να γίνεται με ασφάλεια και να υπάρχει κρατικός έλεγχος για την ποσότητα και την ποιότητα των καυσίμων.Αυτό πιστεύω οτι είναι το βασικότερο.Τώρα αν αυτόν που τα πουλάει τον λένε Βαγγέλη ή Γιώργο καθόλου δεν ενδιαφέρει τον καταναλωτή.Όλα τα άλλα θα τα ρυθμίσει μόνη της η αγορά και αυτή θα αποφανθεί στο τέλος ποιός θα πρέπει να μείνει και ποιός να φύγει.Τα καρτέλ κάποια στιγμή πρέπει να σπάσουν και αυτό είναι ένα από τα καλά που μας επέβαλε η τρόικα γιατί αν περίμενες απο την Ελληνική κυβέρνηση .....Όλοι ξέρουμε πώς δινόταν οι άδειες (μέσω Α.Σ.Ε.Π) μαζί τα φάγαμε κτλ....
Oποιαδήποτε λύση εξασφαλίζει την ποιότητα των καυσίμων και τη συγκράτηση των τιμών, είναι καλή. Από την άλλη μεριά, δεν θα μπορούσαν τα κλασικά πρατήρια να επεκταθούν και σε είδη μινι μάρκετ, ή στο να γίνουν ολοκληρωμένα κέντρα εξυπηρέτησης αυτοκινήτων?.