ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην Ελλάδα όμως υπάρχουν ενστάσεις για το αν πρέπει τα καύσιμα να πωλούνται και από τα σούπερ μάρκετ. Εσείς τι άποψη έχετε;

Στην Ελλάδα όμως υπάρχουν ενστάσεις για το αν πρέπει τα καύσιμα να πωλούνται και από τα σούπερ μάρκετ. Εσείς τι άποψη έχετε;

Εσείς τι άποψη έχετε για την πώληση καυσίμων από τα σούπερ μάρκετ;

4.677 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2014)

Στην υπόλοιπη Ευρώπη το βενζινάδικο είναι το ίδιο κοινότυπο στο σούπερ μάρκετ, όσο το τμήμα με τα αλλαντικά, τα τυριά και το κρέας. Στην Ελλάδα όμως υπάρχουν ενστάσεις για το αν πρέπει τα καύσιμα να πωλούνται και από τα σούπερ μάρκετ. Εσείς τι άποψη έχετε;

autotriti team

Η λογική της πώλησης καυσίμου από τα σούπερ μάρκετ αποτελεί μία ακόμη επέκταση της οικονομίας κλίμακας. Όταν μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ πουλάει μεγάλες ποσότητες, αναγκάζεται να αγοράζει και μεγαλύτερες ποσότητες και άρα να πετυχαίνει καλύτερες τιμές που μπορεί να περνάει στον καταναλωτή. Τουλάχιστον έτσι συμβαίνει στο εξωτερικό.
Εκτός αυτού, τα σούπερ μάρκετ, αποτέλεσαν σε αγορές όπως η Βρετανική και η Γαλλική, τον πιο εύκολο τρόπο εξαφάνισης φαινομένων νοθείας. Η πίεση προήλθε από το γεγονός ότι αν ένα πρατήριο ενός σούπερ μάρκετ βρεθεί να νοθεύει το καύσιμο ή να παραποιεί την ποσότητα, τότε ολόκληρη η αλυσίδα χάνει την άδεια. Τεράστια ζημιά για μία μεγάλη εταιρεία.
Φυσικά η διάθεση καυσίμων στα σούπερ μάρκετ είχε αντίκτυπο στην υπόλοιπη αγορά. Όπως σήμερα υπάρχουν λιγότερα καταστήματα αλλαντικών και τυριών, ενώ είναι σαφώς λιγότερα τα μανάβικα και τα χασάπικα σε σχέση με 20 χρόνια πριν, έτσι και τα ιδιωτικά πρατήρια καυσίμων θα λιγοστέψουν όταν η πώληση επεκταθεί στα σούπερ μάρκετ. 
Το ερώτημα είναι τι θα χάσει από αυτό ο καταναλωτής. Αυτό που χάνει πάντα όταν από τον καταστηματάρχη η επαφή μεταβιβάζεται σε έναν απλό υπάλληλο. Το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει το ελληνικό πρατήριο δεν υπάρχει σε άλλες χώρες. Το καύσιμο πρέπει να το βάλεις μόνος σου, κανείς δεν σου καθαρίζει το παρμπρίζ, ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί κανείς να σου κοιτάξει τα λάστιχα ή τα λάδια. 
Τα πρατήρια στην Ελλάδα λειτουργούν και ως μικρά κέντρα σέρβις, είτε με την αλλαγή λαδιών και άλλων αναλωσίμων, αλλά και με το φθηνότερο πλύσιμο αυτοκινήτου στην Ευρώπη που παρέχουν. Ειδικά δεδομένου ότι δεν χρειάζεται να το πλύνεις μόνος σού όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες.
Τι θα κερδίσει ο καταναλωτής; Φθηνότερα καύσιμα, πιθανότατα, ίσως πιο σίγουρα σε ποιότητα και ποσότητα, αν ισχύσει το καθεστώς του εξωτερικού. Το ερώτημα είναι εσείς τι προτιμάτε; Πως βλέπετε το ενδεχόμενο πώλησης καυσίμων στα σούπερ μάρκετ; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN