• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η έκδοση ST-Line του Fiesta χαρακτηρίζεται για τον έντονα σπορ προσανατολισμό του μέσω της συμπεριφοράς και της αίσθησης που προσφέρει και που το κάνουν ξεχωριστό.

Το Ibiza FR παρουσιάζει σταθερότητα και σίγουρο πάτημα διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό την άνεση και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης των απλών εκδόσεων του Ibiza.

To Swift Sport μπορεί να είναι λιγότερο σκληροπυρηνικό από το προηγούμενο, ωστόσο κρατάει γερά και δεν αντιδρά απότομα στο όριο.

Στο δρόμο: Πιο σπορ τα Fiesta και Swift

Διαβάστηκε από 69715 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2019
 

Tα Ford Fiesta ST-Line και Swift Sport έχουν ακριβώς τον ίδιο σπορτίφ προσανατολισμό οδηγικά, με το Ibiza FR να είναι λιγότερο σπορ αλλά περισσότερο πολιτισμένο. 

Ξεκινώντας από το Fiesta, το ST-Line είναι κατά 10 χλστ. πιο χαμηλό από τα απλά και έχει πιο σφιχτή ανάρτηση, με αποτέλεσμα το πολύ ικανό μοντέλο να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, αποτελώντας ότι πιο σπορτίφ μπορεί να βρει κανείς στην κατηγορία. Το ST-Line στρίβει αποφασιστικά και εμφανίζει μικρές κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ενώ στο όριο παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο και παιχνιδιάρικο ευχαριστώντας στο 100% τον οδηγό του. Ακόμα και η άνεση που παρέχει η ανάρτηση είναι εξαιρετική δεδομένου του χαρακτήρα του μοντέλου και ποτέ και πουθενά δεν θα προβληματίσει τον οδηγό του. 

Το Swift Sport έχει και εκείνο εστιασμένη στη γρήγορη οδήγηση προσανατολισμό και εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο τα «ψαγμένα» του μηχανικά μέρη και το στήσιμό του. Και αυτό έχει σφιχτή αίσθηση χωρίς όμως να κοπανάει, ενώ όπως και το Fiesta του αρέσει το στροφιλίκι. Εκεί κρατάει γερά και κυρίως στο όριο δεν αντιδρά απότομα ή απρόβλεπτα όντας ευχάριστα ρυθμίσιμο, αν και το ESP δεν χαλαρώνει εντελώς τα δεσμά του, ενώ το μπροστινό του είναι πολύ άμεσο παρά την ασάφεια του τιμονιού του που τελικά του στερεί τη διάκριση έναντι του Fiesta ST-Line.

Το Ibiza FR από την άλλη δεν είναι τόσο «σκληροπυρηνικό», εστιάζοντας σε ένα πιο ευχάριστο καθημερινό προφίλ και οδηγικά, παρουσιάζοντας σταθερότητα και σίγουρο πάτημα διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό την άνεση και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης των μικρότερων εκδόσεων (παρά την κατά 20% πιο σφιχτή ανάρτηση), ενώ την ίδια στιγμή στρίβει ακόμα πιο αποφασιστικά και σημαντικά πιο σβέλτα. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός πολύ καλή, συμπληρώνοντας τον ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα και αυτής, της κορυφαίας έκδοσης του Ibiza.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δοκιμή: Opel Corsa με υγραέριο

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes GLB

Χειροκίνητο vs Αυτόματο: Mega συγκριτικό σε 7 μοντέλα

Η ατμόσφαιρα πέθανε!

Η κίνηση στους δρόμους

Θες να τραβήξεις μπαγκαζιέρα, σκάφος ή τροχόσπιτο;

Πώς αφαιρώ το ρετσίνι από το χρώμα;

Είναι οι οθόνες φιγούρα ή ουσία;

«Καυτό» Hyundai i20 N

To νέο Ford Focus απέναντι στον ανταγωνισμό

Πρώτη Δοκιμή: Peugeot 3008 με 130 PS

Αγοράζεις αυτό που θες, ή αυτό που πουλάει;

Η μεγαλύτερη εκκλησία της Ελλάδας

Για ελληνικές ομορφιές που δε θα βρεις αλλού!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »