• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκρίνουμε τα 2 πιο απολαυστικά μικρά.

Το Fiesta είναι πιο πολύ στοχευμένο στην ικανοποίηση του οδηγού.

Στο εσωτερικό το Ford πείθει οριακά περισσότερο στο θέμα της ποιότητας κατασκευής και της στιβαρότητας. 

Το Peugeot έχει πολύ καλό τιμόνι σε αίσθηση, πλαίσιο που δεν επιτρέπει την εμφάνιση έντονων κλίσεων αλλά και πολύ δυνατά φρένα.

To μικρό τιμόνι του 208 και ο ιδιόμορφος πίνακας οργάνων, είναι το πρώτο στοιχείο που σημειώνει κανείς στο εσωτερικό του.

Ford Fiesta εναντίον Peugeot 208

Διαβάστηκε από 24948 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/5/2019
 

Ένα ζευγάρι με πολλά κοινά, κυρίως στον τρόπο με τον οποίο φροντίζει για την απόλαυση του οδηγού: το Ford Fiesta και το Peugeot 208, ή αλλιώς οι αστέρες του Elk Test του AutoΤρίτη στα μικρά, έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο.

Δύσκολες μάχες ανάμεσα σε ανταγωνιστικά μοντέλα υπάρχουν πολλές, ειδικά σε κρίσιμες κατηγορίες όπως η κλάση των μικρών. Με επιβαρυμένα καθήκοντα πλέον, τα μοντέλα αυτού του μεγέθους είναι συχνά η μόνη επιλογή ακόμα και για μια οικογένεια. Αυτό τα καθιστά ουσιαστικά «δεκαθλητές» αφού πρέπει να τα πάνε καλά σε ένα μεγάλο εύρος κριτηρίων. Ένα τέτοιο άσπονδο ζεύγος συνθέτουν και το Ford Fiesta με το Peugeot 208, κλασσικοί ένοικοι των υψηλότερων πατωμάτων του πίνακα πωλήσεων στο Segment Β, φαίνεται να μοιράζονται πολλά κοινά ενδιαφέροντα. 

Σίγουρα κρίσιμη είναι η εμφάνιση. Δεν παύει να μιλάμε για νεανικά σχήματα οπότε το καλό ντιζάιν θα μετρήσει πολύ. Από τη μία το Ford φαίνεται να εστιάζει στην κομψότητα. Με εξελιγκτική και όχι ριζοσπαστική διάθεση ως προς το προηγούμενο μοντέλο, το τωρινό Fiesta υιοθετεί λείες γραμμές, όμορφα φώτα εμπρός με ξεχωριστή «υπογραφή» ακόμα και την ημέρα και γενικά στηρίζει πολλά στην υψηλή αναγνωρισιμότητα.

Το μικρό της Peugeot βρίσκεται μάλλον στον αντίποδα. Είναι φυσικά εύκολο να καταλάβει κανείς από ποια φίρμα προέρχεται αλλά αυτό το συνδυάζει και με πολύ ξεχωριστό στιλ και μάλιστα πολύ δυναμικό - Και όχι μόνο λόγω φώτων ή κάποιας «άγριας» μάσκας, αλλά χάρη στις σπορτίφ αναλογίες του αμαξώματος. Μικρό προβάδισμα για τους Γάλλους λοιπόν σε ό,τι αφορά το ύφος. 

Εσωτερικό: Πιο ενήλικο το Ford – πιο παιχνιδιάρικο το Peugeot 
To μικρό τιμόνι του 208 και ο ιδιόμορφος πίνακας οργάνων, είναι το πρώτο στοιχείο που σημειώνει κανείς στο εσωτερικό του. Η θέση οδήγησης είναι καλή αν και από κάποιους σωματότυπους ίσως να ζητήσει μικροπαραχωρήσεις στην οπτική επαφή με τον πίνακα οργάνων. Από την πλευρά του το Fiesta είναι λίγο πιο προβλέψιμο αλλά και αρκετά πιο «ενήλικο» σε εμφάνιση, θυμίζοντας το μεγάλο του αδερφάκι, το Focus. Σε ό,τι αφορά την ποιότητα αμφότερα τα μοντέλα καλύπτουν τμήμα του ταμπλό τους με μαλακό υλικό, με το Peugeot να παίρνει βραχεία κεφαλή στο φινίρισμα και το Ford να πείθει οριακά περισσότερο στο θέμα της ποιότητας κατασκευής και της στιβαρότητας. 

Χώροι: Προβάδισμα Fiesta – μία κρίσιμη επιτυχία για το 208 
Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με το εξής: κανένα από τα δύο μοντέλα δεν ανήκει στα πιο γενναιόδωρα της κατηγορίας σε ό,τι αφορά τους χώρους. Η εικόνα είναι γενικά καλύτερη στο Ford με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω, περισσότερο πλάτος εμπρός και οριακά μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Το Peugeot ωστόσο κερδίζει μια κρίσιμη μάχη, που δεν είναι άλλη από το εσωτερικό πλάτος πίσω, έχει δηλαδή αρκετό παραπάνω χώρο για τους ώμους όσων καθίσουν εκεί. 

Κινητήρες: Πιο ροπάτος ο PureTech 
Eίναι ελαφρώς ισχυρότερος ο PureTech της Peugeot (+10 ίππους) ενώ και η ροπή είναι αρκετά υψηλότερη. Από την άλλη, o εξίσου διάσημος και πολυβραβευμένος EcoBoost της Ford τα πηγαίνει πολύ καλά με τους 100 ίππους του και τα 170 Nm ροπής τα οποία αποδίδονται σε πολύ χαμηλές στροφές. Παρόλο που ο συνδυασμός της Peugeot περιλαμβάνει κιβώτιο πέντε σχέσεων η κλιμάκωση του σαζμάν φαίνεται να το ευνοεί και οι επιδόσεις είναι καλύτερες σε όλο το φάσμα των μετρήσεων. Από πλευράς κατανάλωσης το Fiesta θα κάψει ελάχιστες σταγόνες λιγότερες για κάθε 100 χλμ. μεικτής διαδρομής. 

Στο δρόμο: Απολαυστικό το Fiesta 
Σκληρή μάχη κι εδώ: το Fiesta όμως είναι πιο πολύ στοχευμένο στην ικανοποίηση του οδηγού. Η ανάρτησή του είναι αρκετά σφικτή αλλά χωρίς να ενοχλεί, το πίσω μέρος δεν βυθίζεται και δεν εκτινάσσεται ανεξέλεγκτα όταν πιεστεί, γεμίζοντας έτσι με σιγουριά τον οδηγό. Το τιμόνι είναι το καλύτερο της κατηγορίας σε ακρίβεια ενώ κόβει φοβερά με μόλις 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη. Το Peugeot αντιπαρατάσσει ένα πολύ καλό τιμόνι σε αίσθηση, ένα πλαίσιο που δεν επιτρέπει την εμφάνιση έντονων κλίσεων αλλά κι ένα σετ από πολύ δυνατά φρένα (με ελάχιστη διαφορά καλύτερη η απόσταση ακινητοποίησης έναντι του Fiesta). Αυτό που λείπει από το Peugeot σε σχέση με το Fiesta είναι λεπτομέρειες. Είναι η συνολικά πιο γεμάτη γεύση που αφήνει το Ford αυτό που σε κερδίζει μαζί με περιφερειακά όπως η κορυφαία θέση οδήγησης. 

Eξοπλισμός-Τιμή: Πιο προσιτό το Fiesta 
Οι 100 και οι 110 ίπποι αντίστοιχα, μπορεί να φαίνονται κάτι ταπεινό, για τα μικρά Ford και Peugeot όμως συνθέτουν εκδόσεις σχετικά ψηλά στον τιμοκατάλογο. Ειδικά για το 208 ισχύει αυτό, καθώς για να πάρεις τον καλό 1.200άρη κινητήρα πρέπει να ξεκινήσεις από το επίπεδο Allure το οποίο είναι εξοπλισμένο σαν αστακός. Αυτό σπρώχνει την τιμή βέβαια στο επίπεδο των 16.300 ευρώ. Το Fiesta είναι επίσης πολύ γερά προετοιμασμένο από εξοπλισμό και ξεκινά από 14.843 ευρώ. Σε μια διαμάχη όπως εδώ, το Peugeot θα επιχειρήσει να δικαιολογήσει τη διαφορά με κάποια στοιχεία που παρέχει: 16άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα πλοήγησης και αυτόματο Clima. Το Fiesta θα απαντήσει με πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο βοηθημάτων το οποίο έχει και σύστημα ενημέρωσης και διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας. Έξτρα, άσος στο μανίκι της Ford, τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης έναντι των σίγουρα αξιοσέβαστων 5 ετών της Peugeot (2 + 3 επέκταση). 

Η άποψή μας
Πρόκειται για ντέρμπι, το οποίο θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Μικρό προβάδισμα θα δίναμε στο Ford, ανάμεσα σε δύο κορυφαίες προτάσεις.

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »