ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk Test με 74 χλμ./ώρα: ανεπιτυχής προσπάθεια

 Σχολιάστε 
6.480 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2022)
Αρκετά πάνω από το όριο η Mustang αρχικά υπερστρέφει και έπειτα δυσκολεύεται να ξαναμπεί στην λωρίδα. Κοντά στο όριο γλιστράει πιο «σταδιακά» χάρη στο διακριτικό ESP.

Αρκετά πάνω από το όριο η Mustang αρχικά υπερστρέφει και έπειτα δυσκολεύεται να ξαναμπεί στην λωρίδα. Κοντά στο όριο γλιστράει πιο «σταδιακά» χάρη στο διακριτικό ESP.

Οπλισμένοι με αυτοπεποίθηση δοκιμάσαμε στα 75 χλμ./ώρα, ταχύτητα που ήταν εν τέλει πάνω από το όριο του αυτοκινήτου. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η πρώτη αλλαγή πορείας ήταν επιτυχημένη, όμως μετά, στην αρχή του 2ου διαδρόμου εμφανιζόταν έντονη τάση υπερστροφής του πίσω μέρους που ακύρωνε τη διαδικασία. Ένα χιλιόμετρο κάτω (στα 74 χλμ./ώρα) τάση υπερστροφής δεν υπήρχε και η συμπεριφορά ήταν πιο ουδέτερη, όμως το αυτοκίνητο γλίστραγε σε όλον το δεύτερο διάδρομο ακουμπώντας τις κορίνες και η επαναφορά στον 3ο διάδρομο ήταν δύσκολη. Ακόμη και σε αυτήν την οριακή κατάσταση το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, ενώ η απώλεια πρόσφυσης είναι σταδιακή. Το ESP δεν το αισθάνεσαι να σε «τσεκουρώνει».

Σελίδα 1Η νέα Ford Mustang Mach-E στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου
Σελίδα 2Επιτυχημένη η πρώτη προσπάθεια στα 71 χλμ./ώρα
Σελίδα 3Elk Test με 74 χλμ./ώρα: ανεπιτυχής προσπάθεια
Σελίδα 4Η καλύτερη επίδοση του Elk Test στα 73 χλμ./ώρα
Σελίδα 5Αίσθηση οδηγού-επιβατών & βαθμολογία
Toyota
 FIAT