• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
19 φωτογραφίες »

Μπορεί εμφανισιακά να μην άλλαξε και πολύ σε σχέση με το προηγούμενο, ωστόσο το νέο, 8ης γενιάς, VW Golf έχει εξηλεκτριστεί και έχει αποκτήσει μια πλήρως ψηφιοποιημένη καμπίνα όντας σε θέση να κρατά τους επιβάτες σε συνεχή διασύνδεση. Πως τα καταφέρνει αυτά;

VW Golf

2.452.706 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/11/2020

Κοιτώντας τις φωτογραφίες πολλοί θα σπεύσουν να σχολιάσουν πως το Golf δεν άλλαξε και τόσο αισθητικά. Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της εταιρείας δεν άλλαξαν προσέγγιση στο ντιζάιν (σ.σ. άλλωστε ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει και οι 35 εκατομμύρια πωλήσεις που έχει στο ενεργητικό του το Golf μέχρι σήμερα, μόνο μικρός αριθμός δεν είναι) αλλά έχει δοθεί μια νέα οπτική με εντονότερες γραμμές και αρκετές διακριτικές διαφοροποιήσεις. Το αμάξωμα δείχνει φαρδύτερο, παρόλο που σε απόλυτους αριθμούς δεν είναι, με πιο ογκώδεις ώμους ενώ οι καθαρές γραμμές στο πλάι και πίσω χαρίζουν μια πιο φρέσκια εικόνα στο νέο Golf. Πλήρως ανασχεδιασμένα φώτα -αποκλειστικά LED σε όλες τις εκδόσεις- εμπρός και πίσω, νέοι προφυλακτήρες με διαφορετικές γρίλιες και το α λα T-Roc πίσω τετραγωνισμένο μέρος ολοκληρώνουν την εικόνα του γερμανικού μικρομεσαίου. Σημαντική δουλειά έχει γίνει επίσης στην αεροδυναμική, εκεί που το νέο Golf έχει ρίξει το συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,275 Cd ενώ και η μετωπική επιφάνεια ορίζεται στα 2,21 τετραγωνικά μέτρα.



Σε μηχανικό επίπεδο, το 8ης γενιάς Golf πατάει πάνω στη νεότερη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, η οποία μάλιστα έκανε ντεμπούτο με το γερμανικό μικρομεσαίο. Όσον αφορά στις διαστάσεις, παρατηρεί κανείς πως είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος με 4.284 χλστ. (-26 χλστ.), πλάτος με 1.789 χλστ. (-10 χλστ.) και ύψος με 1.456 χλστ. (-36 χλστ.), σε αντιστοιχία με το προηγούμενο μοντέλο εντούτοις, το μεταξόνιο έχει κερδίσει 16 χλστ. (2.636 χλστ.) με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές (380 λτ.).


 
Η νέα γενιά του VW Golf αντίθετα με τη λογική που ακολουθεί εξωτερικά, αναβαθμίστηκε ιδιαίτερα στο εσωτερικό της ως όφειλε. Εκ πρώτης είναι σαφής η -επιτέλους- πιο εμφανής τοποθέτησή του σε πιο premium κατηγορίες με στοιχεία όπως ο κρυφός φωτισμός, ο μίνιμαλ επιλογέας του κιβωτίου DSG και το προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon να επαληθεύουν το παραπάνω γεγονός. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακό υλικό καλής ποιότητας και τα επίπεδα φινιρίσματος και συναρμολόγησής του είναι ισάξια των μοντέλων των «αδελφών» Audi, δηλαδή κορυφαίου επιπέδου. Βεβαίως όλη την εικόνα συμπληρώνει και ο φουλ ψηφιακός του διάκοσμος που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων των 10 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment (8,5 ή 10 ιντσών ανάλογα με την έκδοση), ως προέκτασή του στην κεντρική κονσόλα, μέσω της οποίας ελέγχονται πλέον –σχεδόν- τα πάντα. Παράλληλα συναντάμε νέα πάνελ με διακόπτες αφής αριστερά (για τα φώτα) και στο κέντρο της κονσόλας, ενώ με την αφή ελέγχονται πλέον τα περισσότερα συστήματα, κάτι το οποίο μας έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση στην πράξη. Το νέο Golf ενσωματώνει παράλληλα και όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης. Διαθέτει –μεταξύ άλλων- σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης (IQ DRIVE), είναι συνεχώς on line, μπορεί να αλληλεπιδρά με άλλα οχήματα μέσω του Car2X συστήματος ενώ και ο οδηγός μπορεί να «επικοινωνεί» μαζί του μέσω της γνωστής μας «Alexa» της Amazon. Όλα τα παραπάνω βάζουν το Golf σε μια εντελώς νέα και ιδιαίτερα όμορφη εποχή και το διαφοροποιούν για άλλη μια φορά έναντι του άμεσου ανταγωνισμού του. 



Περνώντας στους κινητήρες του γερμανικού μικρομεσαίου, ομολογουμένως κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει τόσο μεγάλη γκάμα κινητήρων. Το Golf αξιοποιεί και σε αυτή τη γενιά πολλές από τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στα ράφια του Volkswagen Group έχοντας όποιο ακρωνύμιο μπορεί κανείς να φανταστεί (TSI, TDI, TGI, eTSI, eHybrid κ.ο.κ.) και να προσφέρει κινητήρες από 90 έως 333 ίππους.  Πιο αναλυτικά, η γκάμα του Golf 8 περιλαμβάνει έναν 3κύλινδρο TSI απόδοσης 110 ίππων, δύο 4κύλινδρους 130 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και έναν TDI 2,0 λτ. 150 ίππων που διαθέτει διπλό σύστημα διπλού ψεκασμού NOx. Συνεχίζοντας, το Golf 8 προσφέρεται με ήπια υβριδικά σύνολα με σύστημα 48 Volt που με τη σειρά τους υπόσχονται επίσης χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10% στην πράξη (WLTP). Συγκεκριμένα οι eTSI εκδόσεις (mild hybrid) συνεργάζονται με τον 1.000άρη ή τον 1.500άρη κινητήρα αποδίδοντας 110 και 150 ίππους, αντίστοιχα. Επιπλέον, στη γκάμα του Golf υπάρχουν και οι εκδόσεις eHybrid (Plug-in) που αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αμφότερες θα μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά, για όση ενέργεια έχει η 13 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.



Οι ειδικότερες εκδόσεις του Golf ποικίλουν, ανάλογα με το αν κάποιος επιζητά οικονομία, επιδόσεις ή ακόμα και μια πιο χρυσή τομή. Όσον αφορά στην οικονομία, υπάρχει η TGI έκδοση διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο (CNG), που βασίζεται στον 1,5 TSI με μία δεξαμενή CNG 17,3 κιλών που χαρίζουν αυτονομία περίπου 400 χλμ. αποκλειστικά με CNG. Κάνοντας τον αναγραμματισμό, μεταπηδούμε στο Golf GTI των 245 ίππων από τον 2λιτρο TSI, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα είναι το πιο «πιστάδικο» GTI Clubsport των 300 ίππων με επεμβάσεις στην γεωμετρία (ανάρτηση και τιμόνι) για πιο σπορ οδήγηση. Όσοι θέλουν να συνδυάσουν τον σπορ χαρακτήρα με το diesel, ίσως καταλήξουν στο Golf GTD των 200 ίππων και 40 κιλών ροπής, ενώ στα ίδια ακριβώς άλογα με το GTI (245 δηλαδή) προσφέρεται το Plug-in υβριδικό GTE που έχει γκάζι, αλλά μπορεί να κινηθεί και έως 60 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά χωρίς να κάψει ούτε μία σταγόνα βενζίνης. Κλείνοντας με αυτό το κεφάλαιο, συναντούμε το ισχυρότερο Golf όλων των εποχών, που ακούει στο όνομα Golf R. Ο 2λιτρος TSI αποδίδει 320 ίππους, η μετάδοση γίνεται στους τέσσερις τροχούς και ο οδηγός έχει την επιλογή για Special ή ακόμα και Drift mode.

 

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια