19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μπορεί εμφανισιακά να μην άλλαξε και πολύ σε σχέση με το προηγούμενο, ωστόσο το νέο, 8ης γενιάς, VW Golf έχει εξηλεκτριστεί και έχει αποκτήσει μια πλήρως ψηφιοποιημένη καμπίνα όντας σε θέση να κρατά τους επιβάτες σε συνεχή διασύνδεση. Πως τα καταφέρνει αυτά;
VW Golf
2.691.100 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Κοιτώντας τις φωτογραφίες πολλοί θα σπεύσουν να σχολιάσουν πως το Golf δεν άλλαξε και τόσο αισθητικά. Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της εταιρείας δεν άλλαξαν προσέγγιση στο ντιζάιν (σ.σ. άλλωστε ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει και οι 35 εκατομμύρια πωλήσεις που έχει στο ενεργητικό του το Golf μέχρι σήμερα, μόνο μικρός αριθμός δεν είναι) αλλά έχει δοθεί μια νέα οπτική με εντονότερες γραμμές και αρκετές διακριτικές διαφοροποιήσεις. Το αμάξωμα δείχνει φαρδύτερο, παρόλο που σε απόλυτους αριθμούς δεν είναι, με πιο ογκώδεις ώμους ενώ οι καθαρές γραμμές στο πλάι και πίσω χαρίζουν μια πιο φρέσκια εικόνα στο νέο Golf. Πλήρως ανασχεδιασμένα φώτα -αποκλειστικά LED σε όλες τις εκδόσεις- εμπρός και πίσω, νέοι προφυλακτήρες με διαφορετικές γρίλιες και το α λα T-Roc πίσω τετραγωνισμένο μέρος ολοκληρώνουν την εικόνα του γερμανικού μικρομεσαίου. Σημαντική δουλειά έχει γίνει επίσης στην αεροδυναμική, εκεί που το νέο Golf έχει ρίξει το συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,275 Cd ενώ και η μετωπική επιφάνεια ορίζεται στα 2,21 τετραγωνικά μέτρα.
Σε μηχανικό επίπεδο, το 8ης γενιάς Golf πατάει πάνω στη νεότερη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, η οποία μάλιστα έκανε ντεμπούτο με το γερμανικό μικρομεσαίο. Όσον αφορά στις διαστάσεις, παρατηρεί κανείς πως είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος με 4.284 χλστ. (-26 χλστ.), πλάτος με 1.789 χλστ. (-10 χλστ.) και ύψος με 1.456 χλστ. (-36 χλστ.), σε αντιστοιχία με το προηγούμενο μοντέλο εντούτοις, το μεταξόνιο έχει κερδίσει 16 χλστ. (2.636 χλστ.) με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές (380 λτ.).
Η νέα γενιά του VW Golf αντίθετα με τη λογική που ακολουθεί εξωτερικά, αναβαθμίστηκε ιδιαίτερα στο εσωτερικό της ως όφειλε. Εκ πρώτης είναι σαφής η -επιτέλους- πιο εμφανής τοποθέτησή του σε πιο premium κατηγορίες με στοιχεία όπως ο κρυφός φωτισμός, ο μίνιμαλ επιλογέας του κιβωτίου DSG και το προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon να επαληθεύουν το παραπάνω γεγονός. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακό υλικό καλής ποιότητας και τα επίπεδα φινιρίσματος και συναρμολόγησής του είναι ισάξια των μοντέλων των «αδελφών» Audi, δηλαδή κορυφαίου επιπέδου. Βεβαίως όλη την εικόνα συμπληρώνει και ο φουλ ψηφιακός του διάκοσμος που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων των 10 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment (8,5 ή 10 ιντσών ανάλογα με την έκδοση), ως προέκτασή του στην κεντρική κονσόλα, μέσω της οποίας ελέγχονται πλέον –σχεδόν- τα πάντα. Παράλληλα συναντάμε νέα πάνελ με διακόπτες αφής αριστερά (για τα φώτα) και στο κέντρο της κονσόλας, ενώ με την αφή ελέγχονται πλέον τα περισσότερα συστήματα, κάτι το οποίο μας έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση στην πράξη. Το νέο Golf ενσωματώνει παράλληλα και όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης. Διαθέτει –μεταξύ άλλων- σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης (IQ DRIVE), είναι συνεχώς on line, μπορεί να αλληλεπιδρά με άλλα οχήματα μέσω του Car2X συστήματος ενώ και ο οδηγός μπορεί να «επικοινωνεί» μαζί του μέσω της γνωστής μας «Alexa» της Amazon. Όλα τα παραπάνω βάζουν το Golf σε μια εντελώς νέα και ιδιαίτερα όμορφη εποχή και το διαφοροποιούν για άλλη μια φορά έναντι του άμεσου ανταγωνισμού του.
Περνώντας στους κινητήρες του γερμανικού μικρομεσαίου, ομολογουμένως κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει τόσο μεγάλη γκάμα κινητήρων. Το Golf αξιοποιεί και σε αυτή τη γενιά πολλές από τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στα ράφια του Volkswagen Group έχοντας όποιο ακρωνύμιο μπορεί κανείς να φανταστεί (TSI, TDI, TGI, eTSI, eHybrid κ.ο.κ.) και να προσφέρει κινητήρες από 90 έως 333 ίππους. Πιο αναλυτικά, η γκάμα του Golf 8 περιλαμβάνει έναν 3κύλινδρο TSI απόδοσης 110 ίππων, δύο 4κύλινδρους 130 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και έναν TDI 2,0 λτ. 150 ίππων που διαθέτει διπλό σύστημα διπλού ψεκασμού NOx. Συνεχίζοντας, το Golf 8 προσφέρεται με ήπια υβριδικά σύνολα με σύστημα 48 Volt που με τη σειρά τους υπόσχονται επίσης χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10% στην πράξη (WLTP). Συγκεκριμένα οι eTSI εκδόσεις (mild hybrid) συνεργάζονται με τον 1.000άρη ή τον 1.500άρη κινητήρα αποδίδοντας 110 και 150 ίππους, αντίστοιχα. Επιπλέον, στη γκάμα του Golf υπάρχουν και οι εκδόσεις eHybrid (Plug-in) που αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αμφότερες θα μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά, για όση ενέργεια έχει η 13 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.
Οι ειδικότερες εκδόσεις του Golf ποικίλουν, ανάλογα με το αν κάποιος επιζητά οικονομία, επιδόσεις ή ακόμα και μια πιο χρυσή τομή. Όσον αφορά στην οικονομία, υπάρχει η TGI έκδοση διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο (CNG), που βασίζεται στον 1,5 TSI με μία δεξαμενή CNG 17,3 κιλών που χαρίζουν αυτονομία περίπου 400 χλμ. αποκλειστικά με CNG. Κάνοντας τον αναγραμματισμό, μεταπηδούμε στο Golf GTI των 245 ίππων από τον 2λιτρο TSI, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα είναι το πιο «πιστάδικο» GTI Clubsport των 300 ίππων με επεμβάσεις στην γεωμετρία (ανάρτηση και τιμόνι) για πιο σπορ οδήγηση. Όσοι θέλουν να συνδυάσουν τον σπορ χαρακτήρα με το diesel, ίσως καταλήξουν στο Golf GTD των 200 ίππων και 40 κιλών ροπής, ενώ στα ίδια ακριβώς άλογα με το GTI (245 δηλαδή) προσφέρεται το Plug-in υβριδικό GTE που έχει γκάζι, αλλά μπορεί να κινηθεί και έως 60 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά χωρίς να κάψει ούτε μία σταγόνα βενζίνης. Κλείνοντας με αυτό το κεφάλαιο, συναντούμε το ισχυρότερο Golf όλων των εποχών, που ακούει στο όνομα Golf R. Ο 2λιτρος TSI αποδίδει 320 ίππους, η μετάδοση γίνεται στους τέσσερις τροχούς και ο οδηγός έχει την επιλογή για Special ή ακόμα και Drift mode.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σε μηχανικό επίπεδο, το 8ης γενιάς Golf πατάει πάνω στη νεότερη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, η οποία μάλιστα έκανε ντεμπούτο με το γερμανικό μικρομεσαίο. Όσον αφορά στις διαστάσεις, παρατηρεί κανείς πως είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος με 4.284 χλστ. (-26 χλστ.), πλάτος με 1.789 χλστ. (-10 χλστ.) και ύψος με 1.456 χλστ. (-36 χλστ.), σε αντιστοιχία με το προηγούμενο μοντέλο εντούτοις, το μεταξόνιο έχει κερδίσει 16 χλστ. (2.636 χλστ.) με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές (380 λτ.).
Η νέα γενιά του VW Golf αντίθετα με τη λογική που ακολουθεί εξωτερικά, αναβαθμίστηκε ιδιαίτερα στο εσωτερικό της ως όφειλε. Εκ πρώτης είναι σαφής η -επιτέλους- πιο εμφανής τοποθέτησή του σε πιο premium κατηγορίες με στοιχεία όπως ο κρυφός φωτισμός, ο μίνιμαλ επιλογέας του κιβωτίου DSG και το προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon να επαληθεύουν το παραπάνω γεγονός. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακό υλικό καλής ποιότητας και τα επίπεδα φινιρίσματος και συναρμολόγησής του είναι ισάξια των μοντέλων των «αδελφών» Audi, δηλαδή κορυφαίου επιπέδου. Βεβαίως όλη την εικόνα συμπληρώνει και ο φουλ ψηφιακός του διάκοσμος που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων των 10 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment (8,5 ή 10 ιντσών ανάλογα με την έκδοση), ως προέκτασή του στην κεντρική κονσόλα, μέσω της οποίας ελέγχονται πλέον –σχεδόν- τα πάντα. Παράλληλα συναντάμε νέα πάνελ με διακόπτες αφής αριστερά (για τα φώτα) και στο κέντρο της κονσόλας, ενώ με την αφή ελέγχονται πλέον τα περισσότερα συστήματα, κάτι το οποίο μας έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση στην πράξη. Το νέο Golf ενσωματώνει παράλληλα και όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης. Διαθέτει –μεταξύ άλλων- σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης (IQ DRIVE), είναι συνεχώς on line, μπορεί να αλληλεπιδρά με άλλα οχήματα μέσω του Car2X συστήματος ενώ και ο οδηγός μπορεί να «επικοινωνεί» μαζί του μέσω της γνωστής μας «Alexa» της Amazon. Όλα τα παραπάνω βάζουν το Golf σε μια εντελώς νέα και ιδιαίτερα όμορφη εποχή και το διαφοροποιούν για άλλη μια φορά έναντι του άμεσου ανταγωνισμού του.
Περνώντας στους κινητήρες του γερμανικού μικρομεσαίου, ομολογουμένως κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει τόσο μεγάλη γκάμα κινητήρων. Το Golf αξιοποιεί και σε αυτή τη γενιά πολλές από τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στα ράφια του Volkswagen Group έχοντας όποιο ακρωνύμιο μπορεί κανείς να φανταστεί (TSI, TDI, TGI, eTSI, eHybrid κ.ο.κ.) και να προσφέρει κινητήρες από 90 έως 333 ίππους. Πιο αναλυτικά, η γκάμα του Golf 8 περιλαμβάνει έναν 3κύλινδρο TSI απόδοσης 110 ίππων, δύο 4κύλινδρους 130 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και έναν TDI 2,0 λτ. 150 ίππων που διαθέτει διπλό σύστημα διπλού ψεκασμού NOx. Συνεχίζοντας, το Golf 8 προσφέρεται με ήπια υβριδικά σύνολα με σύστημα 48 Volt που με τη σειρά τους υπόσχονται επίσης χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10% στην πράξη (WLTP). Συγκεκριμένα οι eTSI εκδόσεις (mild hybrid) συνεργάζονται με τον 1.000άρη ή τον 1.500άρη κινητήρα αποδίδοντας 110 και 150 ίππους, αντίστοιχα. Επιπλέον, στη γκάμα του Golf υπάρχουν και οι εκδόσεις eHybrid (Plug-in) που αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αμφότερες θα μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά, για όση ενέργεια έχει η 13 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.
Οι ειδικότερες εκδόσεις του Golf ποικίλουν, ανάλογα με το αν κάποιος επιζητά οικονομία, επιδόσεις ή ακόμα και μια πιο χρυσή τομή. Όσον αφορά στην οικονομία, υπάρχει η TGI έκδοση διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο (CNG), που βασίζεται στον 1,5 TSI με μία δεξαμενή CNG 17,3 κιλών που χαρίζουν αυτονομία περίπου 400 χλμ. αποκλειστικά με CNG. Κάνοντας τον αναγραμματισμό, μεταπηδούμε στο Golf GTI των 245 ίππων από τον 2λιτρο TSI, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα είναι το πιο «πιστάδικο» GTI Clubsport των 300 ίππων με επεμβάσεις στην γεωμετρία (ανάρτηση και τιμόνι) για πιο σπορ οδήγηση. Όσοι θέλουν να συνδυάσουν τον σπορ χαρακτήρα με το diesel, ίσως καταλήξουν στο Golf GTD των 200 ίππων και 40 κιλών ροπής, ενώ στα ίδια ακριβώς άλογα με το GTI (245 δηλαδή) προσφέρεται το Plug-in υβριδικό GTE που έχει γκάζι, αλλά μπορεί να κινηθεί και έως 60 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά χωρίς να κάψει ούτε μία σταγόνα βενζίνης. Κλείνοντας με αυτό το κεφάλαιο, συναντούμε το ισχυρότερο Golf όλων των εποχών, που ακούει στο όνομα Golf R. Ο 2λιτρος TSI αποδίδει 320 ίππους, η μετάδοση γίνεται στους τέσσερις τροχούς και ο οδηγός έχει την επιλογή για Special ή ακόμα και Drift mode.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!