• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To νέο e-208.

H τιμή του Peugeot e-208

Διαβάστηκε από 7248 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/3/2019
 

Αυτή είναι η πρώτη τιμή που έχει έρθει στο φως για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουριου Peugeot 208.

Μπορεί το εμπορικό λανσάρισμα του νέου 208 να μην έχει ξεκινήσει ακόμα, ωστόσο ήδη έχουν στραφεί τα φώτα πάνω του λόγω και της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης με την οποία θα προσφέρεται. Πληροφορίες από την Γαλλία αποκάλυψαν μόλις τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού με τα οποία θα διατίθεται το ηλεκτρικό 208, χωρίς ωστόσο η μάρκα να έχει επιβεβαιώσει τίποτα.

Ξεκινώντας, γίνεται γνωστό πως η τιμή του Peugeot e-208 θα ξεκινά από τις 31.000 ευρώ για την αγορά της Γαλλίας* και θα προσφέρεται στα 4 από τα 5 επίπεδα εξοπλισμού που θα γίνουν διαθέσιμα για το γαλλικό μικρό στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα, η ηλεκτρική έκδοση δεν θα προσφέρεται στην βασική έκδοση αλλά η διάθεση της θα ξεκινά από το αμέσως επόμενο επίπεδο εξοπλισμού με όνομα Active και θα συνεχίζει με τις εκδόσεις Allure, GT Line και GT. To γαλλικό site LΆ argus αναφέρει επίσης πως σε leasing το ενοίκιο για μίσθωση άνω των 48 μηνών θα φτάνει το μήνα τα 299/μήνα με όριο τα 60.0000 χιλιόμετρα. Η ίδια μίσθωση με τον PureTech των 100 ίππων θα φτάνει τα 269 ευρώ τον μήνα, ενώ με τον BlueHDi των 100 ίππων η τιμή φτάνει τα 289 ευρώ.
 
Υπενθυμίζουμε πως η μάρκα θα λανσάρει το μοντέλο με ένα τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και με ένα τετρακύλινδρο ντίζελ μοτέρ 1,5 λίτρων. Η μονάδα της βενζίνης θα προσφέρει ισχύ 75, 100 και 130 ίππων. Η πρώτη επιλογή συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, η δεύτερη με εξάρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο και η τρίτη αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο. Ο ντίζελ κινητήρας των 100 ίππων συνδυάζεται μόνο με εξάρι μηχανικό κιβώτιο.
 
Όσον αφορά το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208, αυτό έρχεται με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP και σύμφωνα με τη Peugeot  χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco. Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ. Έτσι δεν επηρεάζεται καθόλου ο χώρος αποσκευών με το  e-208 να προσφέρει τα ίδια επίπεδα χωρητικότητας 220 λίτρων, όπως και το κανονικό μοντέλο. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα.

*Η τιμή του e-208 στην χώρα μας ίσως είναι αρκετά διαφοροποιημένη

Tags: PEUGEOT 208

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Η κίνηση στους δρόμους

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »