
3 Φωτογραφίες »
Για πρώτη φορά στην γκάμα κινητήρων του C4 βλέπουμε ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία κάνει τη διαφορά κυρίως στις εντός πόλης μετακινήσεις, όπου σε χαμηλές ταχύτητες το Citroen πάει μόνο με ρεύμα.
Ισοπαλία σε επιδόσεις για Citroen & Golf, οριακά καλύτερη κατανάλωση για το Suzuki

3 Φωτογραφίες »
Πίσω από το τιμόνι του VW Golf υπάρχουν μικροί μοχλοδιακόπτες μέσω των οποίων ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει ο ίδιος τις σχέσεις.
Πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (29 PS) έχει το Citroen C4, εξ ου και η δυνατότητά του για καθαρή ηλεκτροκίνηση. Τοποθετημένος μέσα στο αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων κινεί το Citroen για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, όπως και κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος. H μέση πραγματική του κατανάλωση είναι στα 7 λτ./100 χλμ., νούμερο αρκετά καλό αν συνυπολογίσουμε ότι πρόκειται για αυτόματο μοντέλο.
Όσον αφορά το Volkswagen Golf, ο 1.500άρης eTSI συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 18 ίππων, ο οποίος με τη σειρά του κρατά χαμηλά την κατανάλωση, γύρω στα 7 λτ./100 χλμ. Από τα πιο αξιόλογα χαρακτηριστικά του συνόλου είναι η τεχνολογία ACT, χάρη στην οποία σε συνθήκες ταξιδιού σβήνουν 2/4 κυλίνδρους, ώστε το αυτοκίνητο να κινείται ρολαριστά.
Στον τομέα των επιδόσεων, η παρουσία αυτόματου κιβωτίου φέρνει σε θέση... ισχύος το Citroen C4 και VW Golf. Μάλιστα, υπάρχει ισοπαλία, μολονότι το Citroen έχει 5 λιγότερα άλογα, 145 έναντι 150 ίππων. Ειδικά σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όπου το αυτόματο κιβώτιο κάνει άμεσα κατέβασμα σχέσεων μέσω kickdown, το C4 και το Golf είναι από 3 δλ. έως και 5 δλ. πιο γρήγορο στο 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, σε σχέση με το χειροκίνητο Suzuki S-Cross.
Σελίδα 1 | Hatchback, SUV ή και τα δύο; Το νέο Citroen C4 vs Suzuki S-Cross & VW Golf |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 5 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |