
2 Φωτογραφίες »
Στην πόλη έχουμε δύο ευέλικτα μικρά αυτοκίνητα (10,4 μέτρα ο κύκλος στροφής), τα οποία «δουλεύουν» πολύ ηλεκτρικά και απορροφούν καλά τις λακκούβες των δρόμων, χωρίς όμως αυτό να βαίνει εις βάρος της αποτελεσματικότητας στη σβέλτη οδήγηση σε μια διαδρομή με στροφές.
Έχουν full υβριδική τεχνολογία που «καίει» λίγο (5 λτ./100 χλμ.) & έχει καλές επιδόσεις

2 Φωτογραφίες »
Η πολύ καλή κατανάλωση (5 λτ./100 χλμ.) και η εύρυθμη λειτουργία κινητήρα-κιβωτίου είναι στα θετικά των Mitsubishi και Renault, με τα προγράμματα παραμετροποίησης, πάντως, να μην έρχονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Ας τα πάρουμε ένα-ένα. Η ανακοινώσιμη συνδυαστική ισχύς των 145 ίππων (143 ίπποι η εργοστασιακή τιμή) προκύπτει από τρεις κινητήρες. Καταρχάς υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας που αποδίδει 94 ίππους. Έπειτα είναι ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 49 ίππων καθώς και μία γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης στα 24 άλογα. Αυτή έχει υπό τον έλεγχό της, τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο ηλεκτροκινητήρας.
Τέλος, έχουμε μία μπαταρία 1,2 kWh και το ιδιαίτερο τεχνολογικά αυτόµατο κιβώτιο ονομασίας multi-mode. Προϊόν έμπνευσης από την ομάδα της Renault στην Formula 1, είναι «δύο σε ένα» κιβώτιο ταχυτήτων, αφού ο βενζινοκινητήρας έχει τέσσερις σχέσεις μετάδοσης και ο ηλεκτροκινητήρας έχει δύο. Έτσι μπορεί να συνδυάσει τους δύο κινητήρες με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους για βελτιστοποίηση της απόδοσης. Το εν λόγω κιβώτιο σε συνδυασμό με το ισχυρό υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις και για τα δύο αυτοκίνητα.
Δυναμικά & άνετα στο δρόμο, ευέλικτα & αγχολυτικά στην πόλη
Αναμενόμενα παρόμοια είναι η οδηγική φιλοσοφία των Mitsubishi Colt και Renault Clio καθώς εκτός όλων των άλλων τα μοντέλα της δοκιμής μας «φορούσαν» ίδιο σετ ελαστικών. Στόχος σε κάθε περίπτωση είναι η ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στον δυναμισμό, με την ανάρτηση να κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω. Εντός αστικού ιστού ο μικρός κύκλος στροφής (10,4 μ.) προσφέρει ευελιξία, ενώ η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου σε συνδυασμό με την πολλή ηλεκτρική λειτουργία του συνόλου ολοκληρώνει το αξιόλογο οδηγικό προφίλ σε Clio και Colt.Σελίδα 1 | Ήξερες ότι το Mitsubishi Colt είναι το Renault Clio αλλά σε άλλη τιμή; |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |