Στα επιμέρους χαρακτηριστικά των τριών ηλεκτρικών fun to drive μοντέλων και ξεκινώντας από τη σχεδίασή τους, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το καθένα έχει τη χάρη του και το μοναδικό του στυλ. Το Puma πατάει πάνω στην αθλητική εμφάνιση των συμβατικών του εκδόσεων και η Junior έχει έντονο χαρακτήρα ως γνήσια Alfa, ενώ το smart #1 προβάλλει ένα πιο εκλεπτυσμένο αισθητικό προφίλ συνολικά χωρίς να του λείπει και ο δυναμισμός.
Στο εσωτερικό, η Junior έχει πιο οδηγοκεντρική σχεδίαση, με το Puma να ακολουθεί και σε αυτό το κομμάτι την αισθητική των συμβατικών του εκδόσεων, ενώ το smart #1 ξεχωρίζει για τον πιο high-tech αέρα που του προσδίδουν οι οθόνες των 9,2 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και η 12,8 ιντσών για το infotainment το οποίο έχει και σαφέστατα μεγαλύτερη επιρροή στην οδήγησή του από όσο τα αντίστοιχα στα Puma και Junior. Ποιοτικά και τα τρία ικανοποιούν απόλυτα με το smart #1 να ξεχωρίζει στον τομέα της συναρμολόγησης και την Junior στο φινίρισμα, ενώ το Puma είναι καλύτερο στο πεδίο της εργονομίας.
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλύτεροι στο smart #1 προς όλες τις μετρήσεις και ειδικά για τα κεφάλια των πίσω που με 9,5 εκ. αέρα είναι το καλύτερο στην κατηγορία, προσφέροντας και μεγάλες δόσεις πρακτικότητας μέσω του συρόμενου πίσω καθίσματος που διαθέτει. Ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών πάντως είναι μεγαλύτερος στο Puma Gen-E ο οποίος με 524 λτ. ωφέλιμα (έναντι των 400 λτ. της Junior και των 323 λτ. του smart #1) είναι και ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.