Αφήνοντας πίσω τους σχεδιαστικούς πειραματισμούς του παρελθόντος, η Chevrolet παρουσιάζει στο Ντιτρόιτ τη νέα εκδοχή του Volt.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αφήνοντας πίσω τους σχεδιαστικούς πειραματισμούς του παρελθόντος, η Chevrolet παρουσιάζει στο Ντιτρόιτ τη νέα εκδοχή του Volt.

Ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. για το νέο Chevrolet Volt

2.323 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2015)

Η νέα γενιά του plug-in hybrid Chevrolet Volt παρουσιάστηκε με πιο συμβατική εμφάνιση και αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα που του δίνει τη δυνατότητα να κινείται ηλεκτρικά για 80 χλμ.

Αφήνοντας πίσω τους σχεδιαστικούς πειραματισμούς του παρελθόντος, η Chevrolet παρουσιάζει στο Ντιτρόιτ τη νέα εκδοχή του Volt. Ο «εξορθολογισμός» συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου πλέον υπάρχουν θέσεις όχι για 4, αλλά για 5 επιβάτες. Highlight της καμπίνας αποτελεί το σύστημα infotainment MyLink, αλλά και η καμπυλωτή σχεδίαση του ταμπλό.Η κίνηση του νέου μοντέλου έρχεται από ένα νέο υβριδικό σύστημα Voltec που αποτελείται από ένα 1.500άρη κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 18.4 kWh. Το νέο σύστημα είναι ελαφρύτερο κατά 45 κιλά, ενώ είναι μέχρι και 12% πιο αποδοτικό. Το νέο Volt, λοιπόν, φτάνει από στάση στα 48 χλμ./ώρα (30 μίλια) σε 2,6 δλ., ενώ τα 8,7 δλ. που απαιτούνται για το 0-100 χλμ./ώρα, συνιστά μια επίδοση βελτιωμένη κατά 7%.Ο κινητήρας βενζίνης έχει ισχύ 102 ίππων, ενώ ο ηλεκτρικός προσφέρει ισχύ έως 151 ίππων και ροπή 398 Nm. Η τελική ταχύτητα του οχήματος είναι 157 χλμ./ώρα, μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι και 80 χλμ., ενώ έχει συνολική αυτονομία 676 χλμ. Η φόρτιση των μπαταριών διαρκεί 13 ώρες σε παροχή 120V, ενώ στα 240V ο χρόνος μειώνεται στις 4,5 ώρες. Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Chevrolet Volt αναμένεται να γίνει στο δεύτερο μισό της χρονιάς.

Ο «εξορθολογισμός» συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου πλέον υπάρχουν θέσεις όχι για 4, αλλά για 5 επιβάτες.

Ο «εξορθολογισμός» συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου πλέον υπάρχουν θέσεις όχι για 4, αλλά για 5 επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER