• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπαίνουν τα Honda Civic 1,0 Turbo VTEC - Ford Focus 1,0 EcoBoost και Peugeot 308 1,2 PureTech. Ποιο επικρατεί σε χώρους και ποιο σε εξοπλισμό; Eσείς ποιο προτιμάτε;

Civic VS Focus VS 308

Διαβάστηκε από 20742 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2017

Tο ολοκαίνουργιο Honda Civic βρήκε επιτέλους τη δύναμη του turbo και στέκεται απέναντι από το Ford Focus και το Peugeot 308 στην προσπάθειά του να κερδίσει τους πιο... «ανήσυχους» αγοραστές της μικρομεσαίας κατηγορίας.

 
Το ολοκαίνουργιο, 10ης γενιάς, Honda Civic έρχεται με τον τσαμπουκά του νέου 1,0 Turbo VTEC κινητήρα 130 ίππων και της νέας πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων για να «κερδίσει» τους… ανήσυχους αγοραστές της μικρομεσαίας κατηγορίας. Ακριβώς απέναντί του θα βρει το 3ης γενιάς Ford Focus, που από την πρώτη κιόλας γενιά του λάνσαρε την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ το 2012 έγινε η πρώτη εφαρμογή του κινητήρα-θαύμα 1,0 EcoBoost, την επιτομή του downsizing. Στην παρέα βάλαμε και το Peugeot 308 με τον 1,2 PureTech τα 130 άλογα με σκοπό να σχηματίσουμε μια τριάδα για αγοραστές με… ανήσυχο πνεύμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΑΛΕΞΗΣ

    Ειμαι πανευτυχης και ταυτοχρονα κομπλεξικος κατοχος μιας αυτοκινηταρας για πολυ αντρες με το ονομα "Ιουλιετα (!) την οποια κατασκευαζει ο ιταλικος ανυπαρκτος "κολοσσος" Alfa Romeo που το 2016 επεσε στην 84η θεση στις παγκοσμιες πωλησεις (!!!) και βρισκεται στο χειλος της καταστροφης και το συγκρινω με την ασχημη, αγευστη, αοσμη και αχρωμη Honda που βρισκεται στην 5η θεση! Αρα ειναι περισσοτεροι οι ιταλοφιλοι απο τους ιαπωνοφιλους σε ολο τον πλανητη και σιγουρα οι ιαπωνοφιλοι ειναι κολλημενοι ενω εμεις ξεκολλημενοι και μακαροναδες!

      43
  • Σχιστοματης

    Βαλτε οποιο θελετε διπλα στο Civic και με ανεση θα βγει νικητης γιατι απλα ειναι μακραν ο,τι πιο ολοκληρωμενο κυκλοφορει στην κατηγορια του και οχι μονο!

      32
  • Jimmys

    Εξωτερικά δεν με ενθουσιάζει κανένα. Εσωτερικά όμως το CIVIC είναι το καλύτερο στην κατηγορία του! Επομένως No 1 το CIVIC για μένα. Στα συν η φήμη της αξιοπιστίας που το συνοδεύει, αν και καινούριοι οι τούμπο-κινητήρες, κάτω από το όνομα της HONDA δεν σου προκαλεί φόβο να τους εμπιστευθείς.

      14
  • TEO

    Καλησπέρα στους φίλους. Ο τίτλος value for money στο Focus είναι παραπλανητικός διότι η σύγκριση θα πρέπει να γίνεται με ανάλογο εξοπλισμό. Θα πρέπει λοιπόν να βάλουμε στη σύγκριση τις εκδόσεις Business ή Titanium-X του Focus που κυμαίνονται κατά προσέγγιση στα 20χιλ - 23χιλ ευρώ αντίστοιχα. Το Focus είναι ένα εξαιρετικό 'all around' αυτοκίνητο, αξιόπιστο, ποιοτικό, με φθηνά σέρβις και μόνα αρνητικά στοιχεία το μικρό πορτ-μπαγάζ και ότι το μοντέλο είναι στη δύση της πορείας του (νέο μοντέλο από 2018). Το Civic μπαίνει στην αγορά με πολύ καλούς κινητήρες, ποιοτικό εσωτερικό και χώρους πρακτικά ''μισή'' κατηγορία πάνω. Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός ''love or hate it'' (εμένα μου αρέσει πάντως) τουλάχιστο ξεφεύγει από τα βαρετά μοντέλα άλλων εταιριων (βλέπε VW group). To 308 προτάσσει μια διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία η οποία προσωπικά με αφήνει αδιάφορο. Civic η επιλογή μου!

      6
  • Λογικος

    Ειναι τουλαχιστον δειλος αυτος που αντεγραψε τον Σχιστοματη. Ο καθενας εχει το δικαιωμα να εκφραζει την αποψη του. Επειδη προφανως εχει δικιο ο σχιστοματης και συμφωνω κι εγω στα περισσοτερα που λεει, αυτο ενοχλει κυριως τους γερμανοφιλους εδω οι οποιοι δεν εχουν να αντικρουσουν τα επιχειρηματα του και προτιμουν να τον κοροιδευουν αντι να πουνε τη δικη τους αποψη. Γυναικουλιστικες πρακτικες που δεν αρμοζουν σε αντρες.

      6
  • Teoteo

    Πρώην κάτοχος corolla e12 επι 12 συναπτά έτη,τέρας αξιοπιστίας και οικονομικό στην συντήρηση και χρήση αυτοκίνητο,αλλα πιο βαρετό στην οδήγηση δεν πρεπει να υπήρχε. Λέω τωρα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό-και να παρω τα ρίσκα μου βεβαίως-και με φαντάζομαι μέσα στο 308,ισσοροπημενο αυτοκίνητο απο κάθε άποψη φαίνεται. Το civic εξαιρετική κατασκευή αλλα δεν βλέπεται.

      3
  • filippos

    κακώς βάλατε το focus αφού έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή και δεν ανταγωνίζεται τα άλλα 2. καλώς δε βάλατε το golf γιατί το τρολάρισμα δεν θα είχε σταματημό. έπρεπε να βάλετε το auris και το megane ή το v40 με αυτόματο κιβώτιο και τιμη 22000

      3
  • Tasos

    Focus γιατί τα έχει όλα,είναι κορυφαίο στο δρόμο ,έχει τιμή κανόνι,8 χρόνια εγγύηση,λογικές τιμές service και ανταλλακτικών ενώ έχει και τον πολυβραβευμένο χιλιάρη κινητήρα. Peugeot αμέσως μετά γιατί είναι όμορφο και προσιτό σχετικά σε τιμή ενώ δεν υστερεί σε κάτι του ανταγωνισμού. Τελευταίο το Honda γιατί είναι ακριβό,έχει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ service και ανταλλακτικά(που δεν αναφέρονται βεβαίως γιατί κράζουμε μόνο τα γερμανικά και ευρωπαικά) και γιατι η εμφάνιση του είναι χάλια μαύρα.

      1
  • p@no$

    @Σχιστοματης και η αντιπροσωπια της χοντα να ηταν στη θεση σου λιγοτερη προπαγανδα θα εκανε για τα αυτοκινητα της....εκτος και κανεις αυτη τη διαφημιση με το αζημιωτο!!! και τι ειναι στο κατω κατω η χοντα?!μια εταιρια που απευθυνεται στο μικρο-μεσαιο οικονομικα πληθυσμο με μετρια σε εμφανιση αυτοκινητα(προσωπικη αποψη) ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ σερβις και ανταλακτικα και εναν αξιοπρεπη κινητηρα. εγω προσωπικα θα διαλεγα το φοκους καθως 5χιλιαρικα διαφορα καπως τα λενε και ας εχω τσιγκινες ροδες!!!

     
  • ΑΛΕΞΗΣ

    Σχιστομάτη, επειδή καιρό τώρα διαβάζω αυτά που γράφεις εσύ και κάτι άλλοι κολλημένοι γιαπωνεζόφιλοι, θα σε συγχαρώ για το σημερινό ειλικρινές μηνυμά σου !!! Επιτέλους αναγνωρίζεις κ εσύ ο ίδιος τι λες όταν υπερασπίζεσαι τα άχρωμα, άοσμα και άγευστα γιαπωνέζικα... και απλά να σου θυμίσω ποιό αυτοκίνητο ψήφισαν οι ίδιοι οι Ιάπωνες το 2013 σαν αυτοκίνητο της χρονιάς στη χώρα τους. Οπως θα θυμάσαι αλλά αγνοείς, GOLF. Και μην παρεξηγηθώ... δεν έχω GOLF αλλά είμαι ευτυχής κάτοχος μιας ALFA ROMEO GIULIETTA.