• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο «συμβατικό» είναι και στο εσωτερικό του το HR-V, κερδίζοντας ωστόσο την διάκριση σε πρακτικότητα.

Όμορφο, ποιοτικό και με έντονα νεανικό χαρακτήρα είναι το T-Roc στο εσωτερικό του, προβάλλοντας έναν πιο σύγχρονο «κόσμο».

Honda HR-V VS Volkswagen T-Roc

Διαβάστηκε από 11260 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2019
 

Τα Honda HR-V και VW T-Roc ανήκουν σε μια κατηγορία που παρά τον εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα τους, έχουν κοντινές τιμές και προσελκύουν το ίδιο κοινό…

Αρχικά τα χωρίζουν 60 χιλιοστά διαφοράς στο μήκος, γεγονός όμως που είναι αρκετό για να τα τοποθετήσει και σε διαφορετικές κατηγορίες. Το VW T-Roc είναι ένα από τα μεγαλύτερα μικρά crossover (μήκος 4.234 χλστ.) ενώ το HR-V τοποθετείται στα μικρότερα μικρομεσαία με μήκος 4.294 χλστ. Στη συνέχεια, εφοδιάζονται με εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες. Το T-Roc έχει στη βασική του έκδοση τον 1.000άρη TSI των 115 ίππων, ενώ το HR-V επιμένει ατμοσφαιρικά αλλά χρησιμοποιεί περισσότερα κ.εκ. (1,5 λτ.). Ο εντελώς διαφορετικός τους χαρακτήρας διαφαίνεται επίσης τόσο στην εμφάνιση όσο και στην οδική τους συμπεριφορά, στοιχεία που ούτως ή άλλως αρκούν για να διαμορφώσουν την τελική επιλογή. Αυτή πάντως περιπλέκεται όταν στον παράγοντα μπει η παραπλήσια τιμή αγοράς. Ας τα ξεκαθαρίσουμε λοιπόν…

Πιο «παιχνιδιάρικο» το T-Roc, πιο «σοβαρό» το HR-V
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, έχουμε να κάνουμε με δυο διαφορετικούς κόσμους. Το VW T-Roc ξεχωρίζει μέσω των έντονων γραμμών του αμαξώματός του και τη μυώδη γενικότερα εμφάνιση. Οι δίχρωμες εκδόσεις προαιρετικά δίνουν μια νεανική νότα στο μοντέλο, που σε κάθε περίπτωση δεν περνά απαρατήρητο και έλκει αυτόν που θέλει να ξεχωρίζει. Το Honda HR-V από την άλλη έχει ένα πιο διακριτικό προφίλ, είναι όμως σύγχρονο και καλαίσθητο. Μπορεί έτσι να μην προκαλεί με την εμφάνισή του, κάνει ωστόσο άμεσα αισθητή την κατηγορία που ανήκει μέσω των λεπτομερειών του σφηνοειδούς συνολικά και δυναμικού αμαξώματός του. 

Πιο «φαντεζί» το εσωτερικό του T-Roc, περισσότερη ουσία από το HR-V
Αντίστοιχα διαφορετική προσέγγιση συναντούμε και στο εσωτερικό των 2 μοντέλων.  Έτσι, το T-Roc είναι περισσότερο ενδιαφέρον αισθητικά αλλά το HR-V πιο ουσιώδες. Η διχρωμία και πάλι είναι υπεύθυνη για αυτή την εντύπωση στο T-Roc, μαζί με τα high tech στοιχεία του, ενώ παρά τα σκληρά πλαστικά η ποιότητα είναι καλή με ανάλογο φινίρισμα και συναρμολόγηση. Τo HR-V έχει και εκείνο high tech στοιχεία στο μουντό εσωτερικό του, κερδίζει όμως στον τομέα της ποιότητας μέσω των μαλακών υλικών του. Τα συρόμενα και αναδιπλούμενα καθίσματα  magic seats της Honda, οι μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα και οι συνολικές διαστάσεις του HR-V, του χαρίζουν και την πρόκριση στον τομέα της πρακτικότητας, με τους χώρους ωστόσο να είναι εξαιρετικοί και στα δύο αυτοκίνητα προς όλες τις μετρήσεις. 

Εν turbo…νίκη
Η μάχη στο πεδίο των κινητήρων καταδεικνύει με τον πλέον πειστικό τρόπο την υπεροχή του turbo έναντι του ατμοσφαιρικού κινητήρα. Ο 1,000άρης TSI λοιπόν του VW T-Roc αν και υπολείπεται σε χωρητικότητα και σε απόδοση (1,0 με 115 ίππους έναντι του 1,5 λτ. με 130 ίππους του HR-V), καταφέρνει συγκριτικά αρκετά καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης, μιλώντας μάλιστα για παραπλήσιου βάρους αυτοκίνητα. Ο i-VTEC κινητήρας του HR-V ωστόσο σαφέστατα υπερτερεί ως προς την πολιτισμένη του λειτουργία ως 4κύλινδρος, ενώ στην πράξη ικανοποιεί σε όλα τα επίπεδα με το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο να συμβάλλει σε αυτό. 

Στο δρόμο: Πιο ενδιαφέρον οδηγικά το HR-V 
Το HR-V εμφανίζει τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά με το τιμόνι του αν και ελαφρύ να προσφέρει πλούσια πληροφόρηση, ενώ το σημαντικότερο στοιχείο του είναι η ανάρτηση με τα αμορτισέρ τεχνολογίας Amplitude Reactive Damper (μαλακώνουν στις μικρές διαδρομές όπως πάνω από μικρές ανωμαλίες και σφίγγουν στις μεγαλύτερες διαδρομές, όπως στις στροφές) η οποία ενισχύει το οδηγοκεντρικό προφίλ του αφήνοντας όμως κάποιες –έντονες- ανωμαλίες του δρόμου να περάσουν στο εσωτερικό.  Το T-Roc από την άλλη πατάει πάνω στη γνωστή μας πλατφόρμα MQB και αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο και αποτελεσματικό στο δρόμο και αν και ανταποκρίνεται και αυτό σε πιο πιεσμένους ρυθμούς από ότι ορίζει η κατηγορία (το βοηθάει και ο κινητήρας του σε αυτό), εντούτοις δεν προσφέρει τόσο καλή οδηγική αίσθηση. Συνολικά πάντως το T-Roc απορροφά ιδανικά τις ανωμαλίες, είναι ουδέτερο στις στροφές και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο.

Η άποψή μας
Ο ξεκάθαρα διαφορετικός τους χαρακτήρας θα μπορούσε να καθορίζει την τελική επιλογή, ωστόσο πρέπει κανείς να δει τι παίρνει και τι χάνει σε κάθε περίπτωση μιας και οι τιμές είναι πολύ κοντινές. Το HR-V απευθύνεται σε έναν περισσότερο low profile άνθρωπο  και ξεχωρίζει στους τομείς της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας, ενώ το T-Roc «μιλάει» στην γλώσσα του πιο νεανικού κοινού με τις επιδόσεις του και κυρίως την εικόνα του. Η δεύτερη έκδοση εξοπλισμού του T-Roc που επιλέξαμε για να έρθει κοντά στην βασική τιμή του HR-V πάντως, υπερτερεί ελαφρώς σε εξοπλισμό.

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Φίλτρα λαδιού: Δώσε «πνοή» στον κινητήρα

Γιατί… πατινάρει το αυτοκίνητο σου!

Απεταξάμην τους κακομαθημένους οδηγούς

Η κίνηση στους δρόμους

«Μυστήριο» Honda Civic Type R στο Ring

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 2.0 lt.

Nέα Special έκδοση για το Toyota Hilux

Νέο concept από Citroen

Το Hyundai Sonata N θα είναι κάπως έτσι

Η νέα Mercedes-AMG A 45 «γδύνεται»

Οι νικητές του 2ου γύρου στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων

Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας: Ποιο είναι το καλύτερο;

Διευκρίνιση της FIA για την πιστοποίηση των Ιστορικών οχημάτων

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »