• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Οδηγούμε: Νέο Honda HR-V e:HEV
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε: Νέο Honda HR-V e:HEV

8.675 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2021)

Το νέο Honda HR-V έχει στυλ, είναι χρηστικό, προσφέρει top άνεση και τέλειο φινίρισμα, όντας διαθέσιμο αποκλειστικά ως high-tech υβριδικό. Το «αλλά» έχει να κάνει με την τιμή του, που αναμένεται λίγο αλμυρή.

What is new

    Όλα τα λεφτά είναι η κάθετη σχεδόν μάσκα, ωστόσο ευπρόσδεκτη και η κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους και το χαμήλωμα της οροφής. Οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές να δίνουν την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος.

    Όλα τα λεφτά είναι η κάθετη σχεδόν μάσκα, ωστόσο ευπρόσδεκτη και η κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους και το χαμήλωμα της οροφής. Οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές να δίνουν την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  •  3η και πιο στυλάτη γενιά HR-V 
  •  Αποκλειστικά υβριδικό, όπως το Jazz, αλλά με 131 άλογα
  •  Top φινίρισμα στην ευρύχωρη καμπίνα, μικρός χώρος αποσκευών
  •  Από τέλη Ιανουαρίου στην Ελλάδα
Ο Ko Yamamoto, τεχνικός γκουρού και κεντρικός ομιλητής της Honda στην επίσημη οδηγική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου HR-V, ήταν σαφής: Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας εξέλιξαν την 3η γενιά του HR-V έτσι ώστε αυτό να αντικατοπτρίζει τις αξίες της Honda, να ικανοποιεί τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και την ίδια στιγμή να είναι επιθυμητό, πρακτικό και με premium τεχνολογική αύρα. Η αλήθεια είναι πως αρκεί μια πρώτη ματιά για να διαπιστώσει πως τα λεγόμενα του Ko Yamamoto έχουν μπόλικες δόσεις αλήθειας. Κατ' αρχάς είναι η σχεδίαση. Μετά από τη σχεδιαστική μετριοπάθεια της προηγούμενης γενιάς, που απείχε από την τολμηρή προσέγγιση του πρώτου HR-V (προπομπός των σύγχρονων B-SUV με όνομα που ήρθε από το «Hi-rider Revolutionary Vehicle), το νέο HR-V μπορείς να το πεις και ελκυστικό. Οι φωτογραφίες σίγουρα το αδικούν. Χωρίς να έχει αυξήσει ουσιαστικά το μήκος του (με 4,34 μέτρα φλερτάρει με τα C-SUV), το HR-V βασίζεται στη GSP (Global Small Platforma) δείχνοντας αρκετά μεγαλύτερο και φαρδύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Την αίσθηση του πλάτους τονίζει η σχεδόν κάθετη και βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος μάσκα, καθώς και τα εμπρός-πίσω φώτα. Ευπρόσδεκτη και η κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους με το χαμήλωμα της οροφής, και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές να δίνουν την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος.

Το συνολικό ύψος έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. αλλά η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ., φθάνοντας πλέον στα 190 χλστ. Η ουσία είναι πως το μοντέρνο design του HR-V διαθέτει τον απαραίτητο φουτουρισμό που απαιτεί το αποκλειστικά υβριδικό μηχανολογικό του υπόβαθρο. Mέχρι το 2022 η ευρωπαϊκή γκάμα της Honda θα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη με επόμενο και τελευταίο σταθμό το επερχόμενο νέο Honda Civic.

Πότε «πατάει» Ελλάδα;

Το νέο Honda HR-V αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα στα τέλη του ερχόμενου Γενάρη. Οι τιμές του δεν έχουν γίνει γνωστές, αλλά με δεδομένη την τιμή του Honda Jazz Crosstar στις 29.000 ευρώ και την τιμή του HR-V στη Γερμανία γύρω στις 31.000 ευρώ, τα νέα δεν αναμένονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικά για τα δεδομένα όχι μόνο των B-SUV, αλλά ακόμα και των premium C-SUV….

15 διαθέσιμα άρθρα για HONDA  HR-V