• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Διαβάστηκε από 66091 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/8/2019
 

Με τιμές λίγο πάνω - λίγο κάτω από τα 10 χιλιάρικα, Hyundai i10, Kia Picanto και Toyota Aygo υπόσχονται ευελιξία και οικονομία στις αστικές μετακινήσεις. Ποιο από τα 3 μίνι κερδίζει το χρυσό κλειδί της πόλης;

Η κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από προσιτά, οικονομικά στη χρήση και με αστικό προσανατολισμό μοντέλα. Με αυτά και με αυτά, τα μίνι καταφέρνουν να προσελκύουν αγοραστές από παντού μιας και τα προτιμούν τόσο αυτοί που δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά χρήματα για ένα καινούργιο αυτοκίνητο θέλοντας ένα «αυτοκινητάκι» για να κάνουν τις αστικές και περιαστικές τους μετακινήσεις, όσο και εκείνοι που μπορούν να έχουν ένα δεύτερο ή ένα τρίτο αυτοκίνητο για τον ίδιο ακριβώς στόχο μετακινήσεων.

Η χαμηλή τιμή είναι και στις δύο περιπτώσεις ένα σημαντικός παράγοντας επιλογής. Επιλέξαμε λοιπόν 3 δημοφιλείς προτάσεις της κατηγορίας, με «βασικό» 1.000άρη κινητήρα και τιμή που γυροφέρνει τα 10.000 ευρώ μετά και από τις γενναίες εκπτώσεις που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες: Hyundai i10 1,0 67 PS με 10.090 ευρώ, Kia Picanto 1,0 67 PS με 10.490 ευρώ και πεντάθυρο Toyota Aygo 1,0 72 PS με 9.920 ευρώ. Να σημειώσουμε εδώ πως το Toyota Aygo είναι διαθέσιμο μόνο με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ενώ το i10 προσφέρεται και με 1200άρι μοτέρ 87 ίππων, όπως και το Kia Picanto (84 PS) το οποίο όμως διαθέτει επιπλέον και 1.000άρη turbo κινητήρα (100 PS).

Εμφάνιση: Aygo και Picanto είναι πιο «παιχνιδιάρικα»
Ακολουθώντας τη λογική των έντονων ακμών και γωνιών, το ανανεωμένο Toyota Aygo είναι εμφανώς το πιο αιχμηρό από τα τρία με το χαρακτηριστικό «X» στη μάσκα να του χαρίζει μια ιδιαίτερα δυναμική, η οποία έχει τονιστεί στην τρέχουσα ανανεωμένη έκδοση του ιαπωνικού μίνι. Μάλιστα το Aygo είναι το μόνο από τα τρία, που προσφέρεται και σε 3θυρη έκδοση (από 9.590 ευρώ). Τον απαραίτητο νεανικό σχεδιαστικό χαρακτήρα έχει και το νέο Kia Picanto, το οποίο «πατάει» πλέον σε μεγαλύτερη πλατφόρμα και τονίζει την όμορφη και νεανική αισθητική του με χαρακτηριστική τη μάσκα «μύτη του τίγρη». Από την άλλη, το Hyundai i10 που είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε 5θυρο τύπο αμαξώματος, όπως και το έταιρο κορεάτικο μίνι, υιοθετεί τη «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai σε ένα αποτέλεσμα αρκετά κομψό και ισορροπημένο, όχι όμως τόσο τολμηρό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »