• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
9 φωτογραφίες »

Hyundai i20 ή Bayon με +2 χιλιάρικα και πιο πολλά καλούδια;

24.954 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2021)

Τα Hyundai Bayon και i20 είναι διαθέσιμα στη χώρα μας και το autotriti βάζει στη «ζυγαριά» τα δύο μικρά κορεατικά μοντέλα που έχουν το ίδιο DNA, αλλά διαφέρουν στα σημεία. Εσύ ποιο επιλέγεις;

Δεν είναι μυστικό πως το νέο μικρό Hyundai Bayon, αποτελεί επί της ουσίας την Crossover έκδοση του πιο γνωστού στο ελληνικό κοινό i20, λόγω φυσικά της πολύχρονης παρουσίας του στην αγορά. Αμφότερα τα μοντέλα έχουν πολλά στοιχεία που τα ενώνουν, αλλά και βασικό χαρακτηριστικό διαφοράς το αμάξωμα, αφού όπως προαναφέραμε το Bayon είναι ένα μικρό crossover, ενώ το i20 εντάσσεται στην κατηγορία των μικρών hatchback. Με αφορμή όλα τα παραπάνω το autotriti.gr βάζει στη «ζυγαριά» της σύγκρισης τα δύο μοντέλα, στρέφοντας την προσοχή του κυρίως στο τι κερδίζεις με μερικά παραπάνω χρήματα, αλλά και στις τιμές και τις εκδόσεις των δύο μοντέλων.   

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Hyundai i20


Το i20, το μικρό της Hyundai, δέχθηκε πλήθος τεχνολογικών αναβαθμίσεων στην νέα του γενιά και διαθέτει δυναμική σχεδίαση.

Το i20, το μικρό της Hyundai, δέχθηκε πλήθος τεχνολογικών αναβαθμίσεων στην νέα του γενιά και διαθέτει δυναμική σχεδίαση.


Ξεκινώντας από το i20 να σημειώσουμε πως προσφέρεται στην Ελλάδα στις εκδόσεις Fresh, Exclusive, Premium και Distinctive για αυτούς που θα επιλέξουν τον 1,2 λίτρων κινητήρα βενζίνης απόδοσης 82 ίππων είτε τον 1.000άρη τούρμπο των 100 ίππων. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, εκτός από τις τρεις τελευταίες του 1.000άρη τούρμπο των 100 ίππων που μπορούν να πάρουν και το 7άρι αυτόματο DCT. Διαθέσιμη για το i20 είναι και ήπια υβριδική έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1,0 λίτρου σε δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 PS που μπορούν να «παντρευτούν» με τα δύο προαναφερόμενα κιβώτια στις εκδόσεις Exclusive, Premium και Distinctive.

Το κόστος για το i20 ξεκινά από τις 13.090 ευρώ.

Το κόστος για το i20 ξεκινά από τις 13.090 ευρώ.

 
Το κόστος για το i20 ξεκινά από τις 13.090 ευρώ (έκδοση Fresh, 84 PS) και φτάνει στις 19.190 ευρώ που ξεκινά το κόστος απόκτησης του μοντέλου στην έκδοση Distinctive με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη κινητήρα των 120 ίππων συνδυασμένο με το αυτόματο 7άρι DCT κιβώτιο. Εξοπλιστικά η βασική έκδοση του i20 χαρακτηρίζεται από: Air Condition, Cruise Control, 15άρες ζάντες, θύρες USB και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού. Αν ανέβουμε στην έκδοση Exclusive θα δούμε μεταξύ άλλων: κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με μπουτόν απενεργοποίησης, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του οδηγού με Android Auto Apple CarPlay και Bluetooth με αναγνώριση φωνής. Περνώντας στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Distinctive εκεί θα βρούμε επιπλέον ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, φώτα LED, ζάντες 17 ιντσών, αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και δισκόφρενα πίσω.
 

Hyundai Bayon


Το Bayon (προφέρεται Μπέι-ον) είναι το νέο μικρό SUV της Hyundai, που θα σταθεί στο πλευρό του Kona.

Το Bayon (προφέρεται Μπέι-ον) είναι το νέο μικρό SUV της Hyundai, που θα σταθεί στο πλευρό του Kona.

 
Όπως προαναφέραμε το Hyundai Bayon (προφέρεται «Μπέι-ον») ακολουθεί σε πολλά σημεία το i20 κερδίζει όμως την αυξημένη απόσταση από το έδαφος λόγω του crossover χαρακτήρα του. Το κορεατικό B-SUV προσφέρεται στην Ελλάδα σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις που ακολουθούν αυτές του i20 και συγκεκριμένα μιλάμε για τις Exclusive, Premium και Distinctive. Παρόντα είναι επίσης τα ίδια μηχανικά σύνολα, που απαρτίζονται από τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 ίππων και ολοκληρώνονται με τον 1.000άρη τούρμπο με και χωρίς ήπια υβριδική βοήθεια σε αποδόσεις 100 και 120 ίππων.

Το Hyundai Bayon αποτελεί επί της ουσίας την crossover έκδοση του i20.

Το Hyundai Bayon αποτελεί επί της ουσίας την crossover έκδοση του i20.

 
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, η εισαγωγική Exclusive των 15.790 ευρώ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους-θερμαινόμενους καθρέπτες με φλας, cruise control, συναγερμό και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σπορτίφ καθίσματα, LED φώτα ημέρας και θέσεως, αυτόματα φώτα, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, δισκόφρενα μπρος-πίσω κ.ά. Έπειτα, η Premium έχει επιπλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, μεταλλικά πεντάλ, ατμοσφαιρικό φωτισμό στην καμπίνα, αισθητήρα βροχής (αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων), φιμέ τζάμια πίσω, χρωμιωμένη διακοσμητική επένδυση πλαισίου παραθύρων, θύρα USB για τους πίσω επιβάτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.ά.. Όπως στο i20 έτσι και στο Bayon η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση αντικατοπτρίζεται στην Distinctive με κόστος απόκτησης που ξεκινά από τις 17.490 ευρώ (1,2 λτ. 84 PS) και καταλήγει από 21.790 ευρώ στην ήπια υβριδική έκδοση του 1,0 λτ. τούρμπο μοτέρ με 120 άλογα και 7άρι αυτόματο κιβώτιο.
 

Σύγκριση στην Premium έκδοση

 
Τέλος, για λόγους σύγκρισης, αποφασίσαμε να βάλουμε απέναντι τα δύο μοντέλα στην Premium έκδοση και εξοπλισμένα αμφότερα με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα σε απόδοση 100 ίππων συνδυασμένο με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
 
Η σύγκριση έδειξε πως με επιπλέον 2.000 ευρώ (15.990 ευρώ το i20 και 17.990 ευρώ το Bayon), μπορεί κάποιος αντί να αγοράσει το i20 να κάνει δικό του το Bayon. Τι κερδίζει; Από εξοπλιστικής πλευράς έχουμε και λέμε: Μεταλλικά πεντάλ, φωτισμό στα αλεξήλια οδηγού - συνοδηγού, φιμέ τζάμια, τα συστήματα έκτακτης πέδησης FCA Cyclist και αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (MCB), όπως και το σύστημα δόνησης τιμονιού όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται στο όριο της λωρίδας.



Αναφορικά με τους χώρους και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Αυτός που θα επιλέξει το Bayon έναντι του i20 κερδίζει +59 λίτρα στο πορτ-μπαγκάζ (352 λίτρα το i20 και 411 λίτρα το Bayon), αλλά και ακόμα 40 χιλιοστά στο ύψος (1.450 χλστ. το i20 και 1.490 χλστ. το Bayon) και 140 χιλιοστά στο μήκος (4.040 χλστ. το i20 και 4.180 χλστ. το Bayon). Το πλάτος μένει αναλλοίωτο στα 1.775 χιλιοστά.

Γνωρίζοντας πλέον όλα όσα πρέπει να ξέρει κανείς για την επιλογή ανάμεσα σε Hyundai i20 και Hyundai Bayon, ποια θα ήταν η δική σου επιλογή; Πας για μικρό hatchback ή γλυκοκοιτάζεις το Crossover που θα είναι πιο άνετο σε λακκούβες και την καθημερινή χρήση;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

10 διαθέσιμα άρθρα για HYUNDAI  BAYON