ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Κατανάλωση

 Σχολιάστε 
1.654 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2025)
To ήπια υβριδικό Avenger μπορεί να κινείται ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα και για αυτό έχει χαμηλότερη κατανάλωση.
3 Φωτογραφίες »

To ήπια υβριδικό Avenger μπορεί να κινείται ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα και για αυτό έχει χαμηλότερη κατανάλωση.

Και τα τρία μοντέλα έχουν κάτω από το καπό τουρμπάτους κινητήρες, όμως ένα από αυτά (το T-Cross) δεν συνδυάζεται με κάποιο ηλεκτρικό σύστημα που να βοηθάει στο να κρατηθεί η κατανάλωση χαμηλά, ενώ το Vitara, σε αντίθεση με το SUV της VW και το Jeep Avenger που είναι αυτόματα και διπλοσύμπλεκτα, έχει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Πάμε να δούμε κάποια πράγματα πιο αναλυτικά:


Το Vitara είναι ήπια υβριδικό, όμως δεν έχει την δυνατότητα να κινηθεί μόνο με ρεύμα για σημαντική απόσταση.
3 Φωτογραφίες »

Το Vitara είναι ήπια υβριδικό, όμως δεν έχει την δυνατότητα να κινηθεί μόνο με ρεύμα για σημαντική απόσταση.


Ο 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρας του Jeep Avenger συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις. Συνδυαστικά το 48-βολτο υβριδικό σύστημα αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.. και λόγω της ικανότητας του ηλεκτροκινητήρα να κινεί το Avenger κατά βάση στο παρκάρισμα και στις εκκινήσεις (όχι συνηθισμένο σε ήπια υβριδικά μοντέλο), υπάρχει σημαντική μείωση της κατανάλωσης στην αστική χρήση, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν κατανάλωση γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ.

Πηγή ισχύος του Vitara είναι ο 1.400άρης Boosterjet που συνδυάζεται με 48-βολτο σύστημα. Με τον ηλεκτροκινητήρα των 17 ίππων και των 50 Nm ροπής να δίνει την απαραίτητη βοήθεια, το σύνολο σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα, ωστόσο σε αντίθεση, το ήπια υβριδικό Avenger, ο ηλεκτροκινητήρας του δεν έχει την δυνατότητα να κινεί το Vitara μόνο του. Για αυτό το λόγο, η κατανάλωση δεν είναι τόσο χαμηλή όσο θα περίμενε κανείς μέσα στην πόλη, αφού την μετρήσαμε στα 7,9 λτ./100 χλμ., ωστόσο το Vitara είναι αρκετά οικονομικό στο ταξίδι, με το trip να δείχνει κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.

Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI του T-Cross αποδίδει 116 άλογα, είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά και το αυτόματο κιβώτιο DSG τονίζει αυτά τα χαρακτηριστικά και προσφέρει μεγάλη άνεση, ειδικά στο σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη. Από τις μετρήσεις μας προέκυψε μια μέση κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. και 8,5 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, νούμερα υψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό του αλλά λογικά λόγω της απουσίας κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού.

Τι σημαίνουν όλα αυτά στο leasing
Με δεδομένο πως η εταιρεία leasing αναλαμβάνει τα service και τις πληρωμές όπως τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια, τον χρήστη τον ενδιαφέρει περισσότερο να πληρώνει λίγα χρήματα για τις μετακινήσεις του, δηλαδή να έχει το αυτοκίνητό του χαμηλή κατανάλωση. Επιπλέον, το αυτόματο κιβώτιο είναι πάντα προτιμότερο αντί του χειροκίνητου, αφού κάνει το αυτοκίνητο πιο άνετο, ειδικά στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη γιατί αποφεύγεις το συχνό «βάλε-βγάλε» ταχύτητα.

Σελίδα 1Jeep Avenger, Suzuki Vitara ή VW T-Cross με leasing;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά και γνώμη
Σελίδα 5Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις
ford
FALKEN 320